اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدال طلای رقیب احسان حدادی سرقت شد!


مدال طلا و کارت مسابقات رقیب احسان حدادی به سرقت رفت تا قهرمان طلایی و بد اخلاق شب را در مترو سپری کند.

خبرگزاری فارس: مدال طلا و کارت مسابقات رقیب احسان حدادی به سرقت رفت تا قهرمان طلایی و بد اخلاق شب را در مترو سپری کند.
 
شب گذشته و پس از برگزاری فینال پرتاب دیسک، مدال طلای روبرت هارتینگ ساعاتی پس از برتری مقابل نماینده ایران، هنگام  طی مسیر با دوستانش در متروی لندن دزدیده شد.

وی  که پس از کسب قهرمانی می خواست همراه با دوستانش در کلوپی شبانه جشن بگیرد، مدال طلایش را از دست داد.

نکته عجیب در این میان سرقت دیگر وسایل وی همچون کفش، پیراهن ورزشی پاره‌اش و ... بود. او حتی آیدی کارت خود را که مشخص می کرد یکی از ورزشکاران مستقر در دهکده بازی‌ها است را به این خاطر از دست داد و مجبور شد دیشب را در مترو سپری کند.

این چهره به خبرنگار نشریه فوق گفت شانس آورد که گذرنامه‌اش را به همراه داشته است. و گرنه معلوم نبود چگونه می توانست به کشورش بازگردد.

هارتینگ افزود: برای دریافت کارت المثنی ورود به دهکده بازی ها با وجود داشتن پاسپورتم چندین ساعت معطل شدم. در حالیکه با مدالم باعث خرسندی گروهی از هواداران شدم، اما تقریبا تمام وسایلم دزدیده شد.

این گزارش حاکی است وی مقارن ساعت 8:10 صبح چهارشنبه (امروز) توانست به محل سکونت خود بازگشته، بخوابد و استراحت کند.

او افزود: شب گذشته را در ایستگاه مترو، روی یک صندلی و روی یک تکه فرش سپری کردم.

 این اتفاق در حالی برای قهرمان ژرمن‌ها افتاد که شب گذشته پس از آنکه تنها بخاطر 9 سانتی متر پرتاب بیشتر نسبت به حدادی، پس از محرز شدن طلایش، همچون قهرمانان با شخصیت، عمل نکرد و ابتدا مقابل تماشاگران ایرانی در ورزشگاه،‌ حرکات دور از شان یک قهرمان طلایی داشت و حتی لباس ورزشی خود را پاره نیز کرد.

پیکارهای لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاریخ یکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد یافت.  


ویدیو مرتبط :
‫آمادگی احسان حدادی برای کسب مدال طلای المپیک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان حدادی چهارمین مدال طلای آسیا را گرفت


نخستین روز از نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ژاپن با کسب چهارمین مدال طلای احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک آغاز شد.

امروز پنجشنبه و در نخستین روز از نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در "کوبه" ‍ژاپن دوومیدانی کاران کشورمان در مواد پرتاب دیسک، دهگانه، پرش با نیزه ، دوهای سرعت و 1500 متر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در اولین مسابقه امروز احسان حدادی قهرمان و رکورد دار پرتاب دیسک آسیا با پرتابی پائین تر از رکورد شخصی اش به راحتی توانست مدال طلای آسیا را از آن خود کند. حدادی امروز با رکورد 62 متر و 27 سانتی متر چهارمین مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در ماده پرتاب دیسک بدست آورد. وی به غیر از این چهار مدال، دو نشان طلای بازیهای آسیایی را هم بر گردن آویخته است.

در همین ماده پرتابگرانی از هند و چین دوم و سوم شدند. محمود صمیمی هم با رکورد 56 متر و 22 سانتی متر در رده چهارم ایستاد. تیم ایران دوره قبل توسط محمد صمیمی موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا شده بود.

در ادامه مسابقات صبح امروز سجاد هاشمی آهنگری و رحیمی به ترتیب در گروه اول و دوم دور مقدماتی ماده 400 متر در رده چهارم ایستادند تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازبمانند.