اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مداح مشهور به بیمارستان منتقل شد


حاج‌محمود کریمی از مداحان مشهور اهل بیت علیهم‌السلام که به شهر کرمانشاه سفر کرده است، در حین مداحی دچار ضعف شده و به بیمارستان انتقال یافت.

پایگاه خبری دانا:  حاج‌محمود کریمی از مداحان مشهور اهل بیت علیهم‌السلام که به شهر کرمانشاه سفر کرده است، در حین مداحی دچار ضعف شده و به بیمارستان انتقال یافت.

کریمی شب گذشته قرار بود در مسجد الغدیر کرمانشاه به مداحی بپردازد اما بعد از این که چند دقیقه از مجلس او گذشت گویا به علت ضعف شدید از حال رفته و دعوت کنندگان ناچار شدند وی را به بیمارستان منتقل کنند.
 
بنا بر شنیده‌ها بحمدالله حال عمومی وی خوب است اما شب گذشته را در اورژانس سپری کرده است.
 
حاج‌محمود کریمی یکی از  مشهورترین مداحان اهل بیت(ع) است که پدرش نیز مداح بود و در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح‌المبین در دشت عباس مفقودالاثر شد. ابوالفضل کریمی، برادر وی نیز در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.



تکذیب خبر کسالت مداح مشهور

 سایت حاج محمود کریمی: 

بسمه تعالی

در پی انتشار خبر کسالت و ضعف شدید حاج محمود کریمی در مراسم دیشب مسجد الغدیر کرمانشاه و انتقال ایشان به بیمارستان توسط برخی از پایگاه های خبری ، سایت شخصی ایشان ضمن تکذیب این موضوع به اطلاع می رساند که حال عمومی ایشان بسیار خوب است
.


ویدیو مرتبط :
سفیر مجروح آمریکا به بیمارستان منتقل شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معصومی به بیمارستان ایرانمهر منتقل شد



 

 

 

معصومی به بیمارستان ایرانمهر منتقل شد

 

كاپیتان سابق تیم ملی فوتسال دوباره در بیمارستان

بابک معصومی بار دیگر به دلیل ناراحتی جسمی ناشی از سرطان خون در بیمارستان بستری شد.

بابک معصومی که چند سالی است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل ضعف و ناراحتی از چند روز پیش در بیمارستان شریعتی بستری شد.

وی که از شرایط مساعدی برخوردار نیست، روز گذشته (شنبه) به بیمارستان ایرانمهر انتقال پیدا کرد.

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال که در این چند روز پیگیر کار وی بوده، برای تامین هزینه‌های سنگین درمان وی از مسئولان ورزش کمک خواست.

وی در این‌باره گفت: با دفتر سعیدلو ریاست سازمان تربیت‌بدنی تماس گرفتم که گفتند خارج از ایران است. امیدوارم در بازگشت، حتما در این زمینه مساعدت لازم صورت بگیرد.