اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه مرد دو زنه به اتهام قتل همسر اول


مرد دو زنه که همسر اولش را با ضربه های شمعدانی به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مرد دو زنه که همسر اولش را با ضربه های شمعدانی به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

 7 فروردین امسال ماموران کلانتری 138 جنت آباد در جریان فوت مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان های غرب تهران قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل در جریان بررسی ها دریافتند زن جوانی به نام مریم سه روز قبل در حالی که دچار صدمات شدیدی شده بود از سوی همسرش به این بیمارستان منتقل شده بود که تلاش پزشکان برای نجات جان وی موثر واقع نشد و او به علت شدت جراحات جان باخت.

با اطلاع این موضوع به تیم جنایی پایتخت گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و در نخستین گام همسر این زن به نام ناصر 33 ساله را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم و این موضوع باعث شده بود من با اطلاع مریم با زن دیگری ازدواج کنم. شب حادثه در خانه پیش مریم بودم که دوباره با هم درگیر شدیم. او با کارهایش آبروی من را برده بود به همین خاطر در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با شیشه ای که در دستم بود چند ضربه به سرش زدم بعد هم شمعدانی را برداشته و چند ضربه دیگر بر بدنش وارد کردم.

ابتدا حالش خوب بود اما صبح ناگهان تغییر حالت داد که فورا او را به بیمارستان منتقل کردم که سه روز بعد بر اثر شدت جراحات جان باخت. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه این قتل بازپرس دادسرای جنایی تهران برای متهم قرار مجرمیت صادر کرد که با تایید قرار مجرمیت پرونده به  برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مرد جنایت کار به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد تا از خود دفاع کند.


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع مرد در مقابل همسر..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه مرد جوان به اتهام قتل همسر صیغه‌ای



محاکمه مرد جوان به اتهام قتل همسر صیغه‌ای

مرد متهم به قتل در جلسه دادگاه مدعی شد که نقشی در کشته شدن همسر صیغه ای اش نداشته و او خودکشی کرده است.

به گزارش قانون، 21 شهریور سال 90 با گزارش سقوط زن جوانی از طبقه پنجم ساختمان به ماموران پلیس رودهن بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند. ماموران پس از حضور در محل دریافتند این زن به نام لیلا بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.لیلا قبل از مرگ ادعا کرده بود که شخصی به نام «حمید» که شوهر صیغه ایش بود او را به پایین پرت کرده است.ماموران با تکمیل تحقیقات حمیدرا دستگیر کردند اما او در جریان تحقیقات منکر قتل همسرش شد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات 30 شعبه او را به قصاص محکوم کردند، اما رای قصاص این پرونده در شعبه 24 دیوان عالی کشور نقض و برای رسیدگی دوباره به شعبه 113 دادگاه کیفری فرستاده شد.صبح دیروز،شنبه، متهم برای دومین بار در شعبه 113 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی همت یار و 4 قاضی مستشار برگزار شد، اولیای دم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند.

مادر مقتول در شکایت خود گفت:« حمید در حالی که زن و بچه داشت دخترم را به عقد موقت خود درآورد و قرار بود پس از جدا شدن از همسرش به‌طور رسمی‌ازدواج کنند. او مرد بسیار بداخلاقی بود و همیشه دخترم را تهدید می‌کرد. یک بار از او خواستیم اگر نمی‌تواند با لیلا زندگی کند، صیغه نامه را فسخ کند اما او در جواب گفت مطمئن باشید دخترتان را می‌کشم و برای اینکه آرام شوم خون او را می‌خورم. ما هیچ‌وقت تهدیدهای او را جدی نمی‌گرفتیم. شب حادثه نیز آنها در خانه ما دعوا کردند و بعد به خانه خود رفتند تا اینکه متوجه شدیم تهدیدهایش را عملی کرده است.»

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به حمید از او خواست به دفاع از خود بپردازد متهم نیز با رد این اتهام گفت:« من لیلا را خیلی دوست داشتم او هم علاقه زیادی به من داشت. لیلا دانشجوی رشته خبرنگاری بود و همیشه در سفرها مرا همراهی می‌کرد.

همسرم با پدرش خیلی مشکل داشت زیرا او را در سن 12 سالگی شوهر داده بود. شب حادثه وقتی به خانه آمدیم او خواست که بروم و غذا تهیه کنم زمانی که همراه غذا به خانه برگشتم لیلا لب پنجره نشسته بود او تا مرا دید گفت حمید خیلی دوستت دارم و خودش را به پایین پرت کرد.»

قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری و صدور حکم وارد شور شدند./قانون