اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری معروف و ‌همسرش‌ در تلویزیون +عکس


«مرتضی حیدری» به همراه همسرش مهمان برنامه عیدانه شبکه یک سیما شد.

خبرگزاری فارس: «مرتضی حیدری» به همراه همسرش مهمان برنامه عیدانه شبکه یک سیما شد.

ویژه برنامه «عیدانه» شبکه یک سیما دیروز میزبان «مرتضی حیدری» مجری معروف مناظره‌ها بود.



این مجری معروف که به تازگی ازدواج کرده به همراه همسرش «زهره کاظمی» فوق تخصص سرطان زنان، در این برنامه حاضر شده بود.

 کاظمی که اهل سیستان و بلوچستان است، در این برنامه درباره آشنایی‌اش با مرتضی حیدری عنوان داشت: خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه‌های فرانسه درس می خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند.



 در حال حاضر نیز خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می‌کند. چون درس‌هایم در حال حاضر خیلی سنگین است ضمن اینکه مسؤولیت‌هایم نیز بیشتر شده است.

یکی از بخش‌های جالب توجه این برنامه پخش یک مستند حاوی گفـت‌وگو با مادر مرتضی حیدری بود که در آن عنوان داشت: هروقت به مرتضی می‌گفتم چرا ازدواج نمی‌کنی، می‌گفت می‌خواهم درسم را ادامه بدهم.

شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی به خانه مردم برده‌ام ولی او راضی نمی‌شد.


ویدیو مرتبط :
نسبت بازیگر معروف سینما با مجری معروف تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیون ازدواج کرد!!! +عکس



گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیون ازدواج کرد

نقیب شنبه زاده یکی از موزیسین های بوشهری در صفحه اینستاگرامش ازدواج گلشیفته فراهانی با مجری مشهوری برنامه پارازیت ، کامبیز حسینی ، را تبریک گفت.

ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی
نقیب شنبه زاده ( از دوستان گلشیفته و کامبیز) در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویر زیر نوشت: یک جمع خوب و دوست داشتنی در شهر نیویورک و عروسی گلی جان (گلشیفته فراهانی ) که امیدوارم همیشه خوشبخت و موفق باشه...
 
درباره نقیب شنبه زاده:
نقیب شنبه زاده و برادرش سعید شنبه‌زاده،  آهنگساز و نوازنده ایرانی و عضو گروه موسیقی شنبه‌ زاده هستند که در زمینه موسیقی فولکلور جنوب ایران فعالیت می‌کنند.

گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیون ازدواج کرد

نقیب شنبه زاده ، گلشیفته فراهانی ، کامبیز حسینی و سعید شنبه زاده

 

گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیون ازدواج کرد

نقیب شنبه زاده ، گلشیفته فراهانی ، کامبیز حسینی و سعید شنبه زاده

 

گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیون ازدواج کرد

محسن نامجو، گلشیفته فراهانی، نقیب شنبه زاده، کامبیز حسینی و سعید شنبه زاده در جشن عروسی گلشیفته

گلشیفته فراهانی نیز دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را به همراه کامبیز حسینی منتشر کرد:

 

گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیون ازدواج کرد

گلشیفته فراهانی و. کامبیز حسینی

درباره کامبیز حسینی، همسر گلشیفته فراهانی
کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در همان شهر و مشهد بزرگ شد.کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز سیاسی برنامهٔ پارازیت بود و  هم‌اکنون برنامهٔ پولتیک را اجرا می‌کند. او همچنین یک پادکست (برنامه‌ای رادیویی یا مشابه که دیجیتالی ضبط شده و جهت دانلود کردن برای دستگاه‌های شخصی پخش صدا در اینترنت گذاشته می‌شود.)هفتگی با عنوان، در ساعت ۵ عصر، که دربارهٔ مسائل حقوق بشر ایران است را تولید می‌کند. او نویسنده و مجری برنامهٔ تلویزیونی پارازیت بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می‌شد و دارای بیش از ۳۰ میلیون بیننده در سراسر جهان بود. این برنامه تحسین منتقدان را برانگیخت.

در سال 2013 بعد از جریان برهنگی گلشیفته فراهانی، او به برنامه پولتیک دعوت شد و کامبیز حسینی مصاحبه جنجالی را با او منعکس کرد.

خبر ازدواج گلشیفته فراهانی تاکنون از طرف وی تایید و یا تکذیب نشده است و سایت سیمرغ صرفا برای اطلاع کاربران این مطلب را بازنشر کرده است .


اخبارفرهنگی - صفحه شخصی نقیب شنبه زاده/سیمرغ