اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوئیس فان خال، سرمربی جدید تیم ملی هلند


مسئولان اتحادیه فوتبال هلند اعلام کردند که لوئیس فان خال، سرمربی آتی تیم ملی این کشور خواهد بود.

گل: مسئولان اتحادیه فوتبال هلند اعلام کردند که لوئیس فان خال، سرمربی آتی تیم ملی این کشور خواهد بود.

بعد از استعفای برت فان مارویک از سمت مربیگری تیم ملی هلند و حضور فاجعه بار نارنجی ها در رقابتهای یورو2012، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به سراغ گزینه ای رفتند که یک دهه پیش به دلیل ناکامی در راهیابی تیم ملی هلند به جام جهانی 2002 از سمت خود برکنار شده بود



برت فان اووستوون ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند روز جمعه گفت:« ما واقعا خوشحالیم که به توافق رسیده ایم. ما به دنبال یک مربی باتجربه ای زیاد و کاریزمای شخصی و حرفه ای بالا بودیم. فان خال رد پایش را در فوتبال ملی و بین المللی برجای گذاشته و ما او را به عنوان مربی ای نکته سنج و پرانگیزه می دانیم.»

از سوی دیگر مربی سابق بارسلونا که سال گذشته به همکاری اش با بایرن مونیخ پایان داده بود هم از امیدهایش برای رسادن تیم ملی هلند به جام جهانی 2014 صحبت کرد و گفت:« خوشحالم که مسئولان اتحادیه فوتبال مرا انتخاب کرده اند.این چالشی است که در انتظارش بودم.»

تیم ملی هلند در رقابتهای جام جهانی2010 به بازی فینال راه یافت ولی درمرحله گروهی رقابتهای یورو2012 ،ازگردونه رقابتها کنار رفت


ویدیو مرتبط :
ویدیو فان؛ شوخی با لوئیس فن خال (زیر نوس فارسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی برابر هلند



اخبار,سایبا تیم ملی فوتبال آرژانتین



اخبار رزشی - سابیا: مطمئنم آرژانتین می‌تواند قهرمان شود/ برای فینال باید فروتن باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از راهیابی به فینال جام‌جهانی اعلام کرد که به توانایی تیمش برای قهرمانی در این مسابقات اطمینان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، الخاندرو سابیا پس از شکست هلند در ضربات پنالتی مطمئن است که آرژانتین می‌تواند آلمان را در فینال شکست دهد و قهرمان جام‌جهانی 2014 برزیل شود.

دیدار نیمه‌نهایی بین دو تیم آرژانتین و هلند با تساوی بدون گل در 120 دقیقه به پایان رسید و سرخیو رومرو دو ضربه پنالتی هلند را مهار کرد تا تیمش را راهی فینال این مسابقات کند.

سابیا پس از این پیروزی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم و این پیروزی شادی بزرگی را برای ما رقم زد. بازی سختی بود اما همه بازی‌‌های جام‌جهانی همین طور هستند.

وی ادامه داد: اکنون به فینال رسیدیم؛ می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم و مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: باید فروتن باشیم؛ سخت تلاش کنیم تا صد در صد توانمان را در فینال به کار بگیریم.

این اولین حضور آلبی‌سلسته در فینال جام‌جهانی پس از سال 1990 است که در آن دوره مقابل آلمان غربی شکست خورد.
اخبار ورزشی - فارس