اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباس «شیر ترسو» چوب حراج خورد


لباسی که بازیگر نقش شیر ترسو در فیلم کلاسیک «جادوگر شهر اُز» بر تن می‌کرد در حراجی در نیویورک به مبلغ ۳ میلیون دلار فرخته شد.

خبرگزاری آنا: لباسی که بازیگر نقش شیر ترسو در فیلم کلاسیک «جادوگر شهر اُز» بر تن می‌کرد در حراجی در نیویورک به مبلغ ۳ میلیون دلار فرخته شد.

لباسی را که در فیلم سال 1939 «جادوگر شهر اُز» ، برت لاهر بازیگر نقش زیکی، شیر بزدل بر تن کرده بود، روز دوشنبه در حرج نیویورک به مبلغ 3 میلیون دلار به‌فروش رفت.

لباس «شیر ترسو» چوب حراج خورد

این فیلم را استودیو مترو گلدوین مایر تهیه کرد و ویکتور فلمینگ و جورج کیوکر کارگردانان آن بودند.

 این لباس در بُنهمز و در میان مجموعه آثار به‌یاد ماندنی هالیوود به حراج گذاشته شده بود. بنا به این گزارش، یکی دیگر از لباس‌های فیلم «جادوگر شهر اُز» اخیراً در حراجی  به مبلغ حدود 1 میلیون دلار فروخته شده است.

همچنین در روز دوشنبه پیش پیانویی که در فیلم «کازابلانکا» محصول 1942 استودیو برادران وارنر به کارگردانی مایکل کورتیز دیده شده و شخصیتی موسوم به سام در فیلم آهنگ «آن‌طور که زمان می‌گذرد» را با آن نواخته بود،  به مبلغ 3.4 میلیون دلار فروخته شد.


ویدیو مرتبط :
چوب حراج ... !!! (گلشیفته فراهانی1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چوب حراج به لباس «بروس‌ لی»




اخبار فرهنگی -  چوب حراج به لباس «بروس‌ لی»

مجموعه‌ای از وسایل شخصی بروس‌لی در حراجی «اسپینگ چاینا» در چین چکش حراج می‌خورد.

طرفداران بروس‌لی، بی‌صبرانه منتظر آغاز حراج وسایل شخصی این ستاره کونگ فوی جهان پس از 40 سال هستند.

به گزارش شبکه «اسکای نیوز» امارات، در حراجی «اسپینگ چاینا» علاوه‌بر لباس رزمی و دو نانچیکو بروس‌لی، 12 قطعه از وسایل شخصی این چهره سرشناس چکش حراج خواهند خورد.


پیش‌بینی می‌شود این مجموعه حدود 129 هزار تا 193 هزار دلار به فروش برسد. از لوازم معروف این حراجی، یکی از دو لباس رزمی است که بروس‌لی در فیلم «بازی مرگ» پوشیده بود.

اخبار ,اخبار فرهنگی,بروس‌لی,ستاره کونگ فوی جهان


«بازی مرگ» در سال 1978 میلادی، 5 سال بعد از مرگ بروس‌لی با جمع‌آوری صحنه‌های مختلف مبارزات وی ساخته و نمایش داده شد.

لی به دست خود این لباس را یک تکه دوخته بود تا انعطاف مورد نیاز این فن مبارزه‌ای را برایش فراهم کند. تنها 4 نمونه از این لباس وجود دارد که دو تای آن‌ها مورد استفاده بازیگران صحنه‌های اکشن و خطرناک فیلم‌ها هستند.

با وجود اینکه این لباس در طول این 40 سال دچار پوسیدگی و پارگی شده، اما حراجی چین پیش‌بینی می‌کند در حدود 32 تا 39 هزار دلار آمریکا به فروش برسد.
اخبار فرهنگی - ایسنا