اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف شكلات تریاكی در گمرک امام


كارشناسان حوزه سه گمرك فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واحد امانت پستی بیش از پنج كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف كردند.

 خبرگزاری ایسنا: كارشناسان حوزه سه گمرك فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واحد امانت پستی بیش از پنج كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف كردند.

یك كیلو و 650 گرم از مواد مذكور كه به طرز ماهرانه‌ای به صورت شكلات و پوشش نازك كاكائویی تهیه جاسازی شده بود، از سوی كارشناسان كشف شد.

كارشناسان این حوزه همچنان مقدار یك كیلو و 235 گرم تریاك جاسازی شده در بسته گز به مقصد خارج از كشور، یك كیلو و 691 گرم تریاك در جلد آلبوم عكس و آغشته به حوله، 500 گرم در بسته شكلات و 130 گرم شیره تریاك جاسازی شده در رب انار و كارت پستال را كشف و ضبط كردند.

    


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف محموله 20 تنی تریاك در گمرك فرودگاه امام (ره)



 

ییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تایید ورود محموله حدود 20تنی مواد مخدر از نوع تریاك از سوی یك شركت خصوصی به كشور، از رسیدگی به این پرونده توسط پلیس خبر داد.

 

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره شایعه كشف یك محموله حدود 20 تنی مواد مخدر از نوع تریاك در فرودگاه امام (ره) اظهار كرد: در دو هفته اخیر یك شركت خصوصی محموله‌ حدود  20 تنی مواد مخدر از نوع تریاك را برای تولید و تهیه دارو از كشور هند به ایران وارد كرده بود.

حسین‌آبادی افزود: با توجه به اینكه تاكنون ورود محموله موادمخدر برای تولید دارو به كشور بی‌سابقه بوده و پیش از این برای رفع نیاز دارویی از كشفیات داخلی مواد مخدر استفاده می‌شده است، رسیدگی به این موضوع توسط دادسرای انقلاب به پلیس ماموریت داده شده است.

وی گفت:‌ در حال حاضر این محموله در گمرك فرودگاه امام (ره) است و نمونه‌ای از آن تحویل آزمایشگاه شده‌ است و مرجع ‌قضایی در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری خواهد كرد.... / تحلیل :عصر ایران