اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف جسد دومین كودک فقدانی در بهارستان


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از پیدا شدن جسد پسربچه‌ای كه در پنجم بهمن ماه به بهانه خرید از منزل خارج و به قتل رسیده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از پیدا شدن جسد پسربچه‌ای كه در پنجم بهمن ماه به بهانه خرید از منزل خارج و به قتل رسیده بود، خبر داد.

سرهنگ ناصر اصلانی با اعلام خبر پیدا شدن جسد «امیرعلی» در بیابان‌های اطراف شهرستان بهارستان خبر داد و گفت: در پی وصول گزارش فقدانی كودكی به نام «امیرعلی» در پنجم بهمن ماه سال‌جاری، تحقیقات كارآگاهان آغاز شد.وی با بیان اینكه در همان زمان یك نفر مظنون دستگیر و در پی تحقیقات فنی و شگردهای خاص پلیسی، سرانجام این فرد پس از گذشت 33 روز، لب به اعتراف گشود، اظهار كرد: این فرد به قتل كودك اعتراف و با راهنمایی وی، جسد «امیرعلی» در پنج كیلومتری شهرستان «بهارستان» كشف شد.


به گفته وی، اطلاعات تكمیلی در مورد زوایای پنهان این جنایت به زودی منتشر خواهد شد.پنجم بهمن ماه سال‌جاری «امیرعلی» در محله «سبزدشت» به بهانه خرید از منزل خارج و پس از آن به منزل باز نگشته بود و حالا پس از گذشت 33 روز، جسد این كودك خردسال در بیابان‌های اطراف شهرستان بهارستان كشف شد، این در‌حالی است كه پیش از آن نیز در این شهرستان، كودكی دیگر به نام «امیرمهدی – م» برای خرید از منزل خارج و همان شب نیز مفقودی وی به پلیس اعلام می‌شود.

پس از اعلام مفقودی «امیرمهدی» 7 ساله، تحقیقات كارآگاهان برای یافتن سرنخی از این كودك آغاز شد تا اینكه پس از مدتی جنازه این فرد كشف و پرونده‌ای تحت عنوان «قتل» پیش روی كارآگاهان گشوده شد.هنوز یك هفته از جنایت «امیر مهدی» نگذشته بود كه در پنجم بهمن ماه نیز والدین كودكی به نام «امیرعلی» به پلیس مراجعه و ماموران را در جریان مفقود شدن كودكشان قرار دادند.پس از وقوع قتل و كشف جسد كودك اول در بیست و نهم دی ماه، در كمتر از 9 روز، پلیس توانست با انجام عملیات فنی و تخصصی، اصلی‌ترین مظنون را در نهم بهمن ماه دستگیر كند.

با دستگیری مظنون به قتل به نام «مرتضی»، تحقیقات پلیس وارد مرحله تازه‌ای شد و با بررسی صحنه قتل و پیدایش علائم و لكه‌های خون و تارهای مو در لباس بچه و همچنین انجام آزمایشات متعدد، قطعیت نقش داشتن «مرتضی» در قتل «امیر مهدی» احراز شد. «مرتضی» كه در پرونده خود دارای 9 فقره سابقه كیفری از قبیل آدم ربایی، سرقت و كودك‌آزاری است، در تحقیقات پلیسی هرگونه ارتكاب جنایت دوم را رد كرد و سرانجام پس از گذشت 33 روز، با عملیات فنی و تخصصی پلیس، لب به اعتراف گشود.


ویدیو مرتبط :
لحظه كشف جسد سفیر امریكا در لیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف جسد بی‌سر از رودخانه در انگلیس



 

اعضای یك خانواده انگلیسی به اتهام قتل و مثله كردن جسد یكی از بستگانشان دستگیر شدند.


گزارش شبكه اسكای نیوز حاكی است؛ در پی كشف جسد بی‌سر یك جوان انگلیسی در بركه بدفوردشایر انگلیس، خانواده او به اتهام این جنایت دستگیر شدند.



جیمز وات، ناتاشا الد فیلد، نامزد قربانی و نیكل روبرتز، نامزد برادر قربانی به اتهام قتل دستگیر شدند.


این در حالی بود كه پدر و مادر قربانی و تعدادی دیگر از بستگان این مرد به اتهام قتل او دستگیر شده بودند كه اكنون برخی به قید ضمانت و برخی با رد اتهام آزاد شدند.



در حال حاضر ۳ متهم نامبرده به عنوان مظنونان اصلی پرونده دربازداشت و تحت بازپرسی هستند.


انگیزه قتل مشخص نیست و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد...../ جام‌جم آنلاین