اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت دلار تا کجا بالا می رود؟+نرخ دلار در بازار تهران



قیمت دلار تا کجا بالا می رود؟

صرافان بازار دلار نمی فروشند

صرافان از فروش دلار خودداری می کنند و تنها حاضر می شوند دلار را به قیمت 3 هزار و 700 تومان آن هم نه به هر مشتری بفروشند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اقتصاد ایرانی:  یک منبع آگاه در اتحادیه طلا، جواهر و صراف تهران به اقتصاد ایرانی گفت: صرافان بازار از فروش دلار و یورو خودداری می کنند. فروش به صورت رسمی به قیمت های روز غیرقانونی است و بنابراین صرافان دلار نمی فروشند. البته اگر خریداران دلار و یورو صرافی آشنا پیدا کنند و حاضر باشند با قیمت روز بازار خرید کنند شاید به سختی بتوانند ارزهای مور نیازشان را تامین کنند.

دلار در بازار تهران به بهای 3 هزار و 600 تومان فروخته می شود. از سوی دیگر به نظر می رسد که روند افزایشی قیمت ارز با دخالت مستقیم بانک مرکزی قدری آرام شده باشد. معاملات اتاق ارزی هرچند تنها به فعالان اقتصادی ارتباط دارد ولی فضای شدید افزایش قیمت ها را قدری کند کرده است. تنها این نگرانی وجود دارد که در پی حواشی سیاسی بازهم قیمت ها روند صعودی را پیدا کند.

گزارش خبرنگار اقتصاد ایرانی از بازار فردوسی نشان می دهد، قیمت دلار در این بازار 3 هزار و 700 تومان تعیین می شود. با این وجود صرافی ها به همین قیمت نیز ارز را عرضه نمی کنند. برخی صرافان حتی قیمت 4 هزار و 100 تومان را برای فروش دلار مطرح می کنند. در حال حاضر تهیه دلار در بازار تهران بسیار دشوار شده است./اقتصاد ایرانی

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی

 

 

 


ویدیو مرتبط :
کاهش قیمت نفت از بشکه ای بالای 100 دلار به حدود60 دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلار در بازار تهران بازهم ارزان شد+قیمت



دلار در بازار تهران بازهم ارزان شد/ جدول ریزش قیمت سکه و ارز

گزارش‌های میدانی از تداوم کاهش قیمت انواع ارز و سکه در بازار تهران حکایت دارد به طوری که قیمت دلار به 2700 تومان رسیده است.

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی - روند کاهشی قیمت انواع ارز در بازار آزاد تهران همچنان ادامه دارد و برای نخستین بار در شش هفته اخیر، قیمت دلار در بازار غیررسمی به 2700 تومان کاهش یافته است. در همین حال، قیمت یورو به 3550 تومان، پوند به 4300 تومان و درهم امارات به 800 تومان رسیده است. البته خرید و فروش ارز در بازار روند عادی به خود گرفته است.

از بازار سکه و طلا هم خبر می‌رسد که با تداوم کاهشی قیمت انواع ارز در بازار آزاد ، امروز سه شنبه قیمت انواع سکه در بازار تهران هم با نوساناتی مواجه شده اند. در حال حاضر قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 70هزار تومان، نیم سکه 540 هزار تومان و ربع سکه 270 هزار تومان گزارش شده است.

البته قیمت هر گرم طلای 18عیار در حال حاضر به 109 هزار و 650 تومان کاهش یافته، ضمن اینکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1735 دلار اعلام شده است. جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار تهران به شرح ذیل است:

جدول قیمت ارز، سکه و طلا در بازار

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی


قیمت سکه و طلا در بازار ایران