اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت بلیت های دیدار ایران و کره جنوبی


بلیت های 10، 5 و 3 هزار تومانی در اختیار علاقه مندان به تماشای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی قرار می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: بلیت های 10، 5 و 3 هزار تومانی در اختیار علاقه مندان به تماشای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی قرار می گیرد.

 تیم ملی فوتبال ایران، ساعت 20 امروز (سه شنبه) در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای تیم کره جنوبی است.

براین اساس، بلیت های 10 هزار تومانی برای جایگاه و روبروی جایگاه، 5 هزار تومانی برای پشت دروازه های طبقه نخست و 3 هزار تومانی برای طبقه دوم ورزشگاه در اختیار تماشاگران قرار می گیرد.

هنوز در خصوص زمان آغاز بلیت فروشی خبری منتشر نشده اما گفته می شود هر ساعتی که حضور علاقه مندان گسترده شود، بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

100 هزار قطعه بلیت برای این دیدار در نظر گرفته شده است و به هواداران تیم کره جنوبی نیز در طبقه نخست، جایگاهی تعلق می گیرد.


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز؛ دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داور چینی دیدار ایران و کره جنوبی را سوت می‌زند



داور چینی دیدار ایران و کره جنوبی را سوت می‌زند

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران در اولسان را تیم داوری از کشور چین قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت 16:30 به وقت تهران در روز سه شنبه 28 خرداد 92 برگزار می‌شود و "تان های" به عنوان داور وسط و "مو یوژین" و "هو ویمینگ" به عنوان کمک داور این بازی حساس را قضاوت می‌کنند.

داور چهارم این مسابقه هم ما "نینگ" از کشور چین است. همچنین ناظر داوری "تورو کامیکاوا" از کشور ژاپن و ناظر بازی "هارون آیمان محمد سعود" از کشور اردن انتخاب شده اند.

هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در گروه اول روز سه شنبه هفته جاری در اولسان کره جنوبی و تاشکند ازبکستان پیگیری خواهد شد که طی آن ساعت 16:30 به طور همزمان کره جنوبی میزبان ایران است و ازبکستان هم از قطر پذیرایی خواهد کرد. قبل از این دیدارها کره جنوبی با 14 امتیاز ، ایران با 13 و ازبکستان با 11 امتیاز در رده های اول تا سوم گروه جای گرفته اند./خبرگزاری مهر