اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت آپارتمان نوساز در تهران + جدول


مشاوران املاک فعال در تهران، طبق معمول هر ساله این فصل از سال به خصوص 2 ماه پایانی زمستان فرصتی برای افزایش قیمت مسکن است.

 صبح بخیر به نقل از دنیای اقتصاد:  مشاوران املاک فعال در تهران، طبق معمول هر ساله این فصل از سال به خصوص 2 ماه پایانی زمستان فرصتی برای افزایش قیمت مسکن است.

رشد قیمت فروش واحدهای مسکونی در این موقع از سال به امری طبیعی تبدیل شده است به همین خاطر بازار مسکن از اواخر دی ماه به دلیل مراجعه متقاضیان به بازار مسکن با رونق مواجه می‌شود.

بسیاری از خریداران برای عدم مواجهه با تورم قیمت مسکن در سال جدید در تلاش هستند تا طی دو ماه باقی‌مانده از بازار مسکن خرید کنند، اما در این میان هم با ورود به بازار مسکن با نرخ‌های جدیدی مواجه می‌شوند، زیرا از یک سو فروشنده‌ها می‌دانند که به دلیل تورم و شرایط اقتصادی واحدهای شان از ارزش بیشتری برخوردار خواهد شد .

و از طرف دیگر به علت حجم خریداران حاضر در بازار فعلی و پیش‌بینی این مساله که شاید بازار مسکن در سال بعد با این میزان متقاضی همراه نباشد ، واحدهای خود را آماده تحویل به خریداران می‌کنند و قیمت‌های پیشنهادی خود را بالاتر اعلام می‌کنند.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی نوساز در بیش از 50 محله تهران عنوان شده است.

در لیست تازه از قیمت پیشنهادی فروش واحدهای مسكونی در تهران، سامانه مجازی معاملات مسكن (ایران فایل) اقدام به شناسایی حداقل و حداكثر قیمت مسكن در هر محله را كرده است كه این دامنه قیمتی از روی قیمت های ثبت شده در قراردادها محاسبه شده است.



ویدیو مرتبط :
قیمت آپارتمان نوساز نزدیک ایستگاه‌های مترو تهران چقدر است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت جدید آپارتمان های نوساز در تهران (جدول)



اخبار اقتصادی - قیمت جدید آپارتمان های نوساز در تهران (جدول) 

 

اخبار ,اخبار اقتصادی , قیمت جدید آپارتمان های نوساز در تهران

اخبار اقتصادی - عصرایران