اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه نویی در اوکراین عزاداری می کرد؟!


در شب های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی هم اعضای کادر فنی استقلال اتحاد و یکدلی شان را ترک نکرده و برای حفظ این انسجام اکثر اوقات با هم بودند. ستار همدانی، ایمان عالمی و میرشاد ماجدی طی این ایام در یکی از هیئت های مرکزی شهر تهران گرد هم می آمدند و به عزاداری برای امام سوم شیعیان پرداختند.

 
 
 
 
  روزنامه گل: در شب های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی هم اعضای کادر فنی استقلال اتحاد و یکدلی شان را ترک نکرده و برای حفظ این انسجام اکثر اوقات با هم بودند. ستار همدانی، ایمان عالمی و میرشاد ماجدی طی این ایام در یکی از هیئت های مرکزی شهر تهران گرد هم می آمدند و به عزاداری برای امام سوم شیعیان پرداختند.

محل اجتماع این افراد میدان منیریه و هیئت آذربایجانی های مرکز، واقع در ابتدای خیابان لشکر بود که هر شب و هر ظهر پذیرای بخشی از کادر فنی استقلال می شد. البته امیر قلعه نویی طی این شب ها راهی کشور اوکراین شده بود و احتمالا در این کشور اروپایی به عزاداری برای امام سوم شیعیان می پرداخت. شاید هم پیگیر جذب بازیکنی جدید برای تیمش بوده است. به یاد داریم که او گوران لاوره را هم در اوکراین دید و پسندید و به تهران آورد.

ناگفته نماند کریم بوستانی و حمید بابازاده از این جمع در این اجتماعات حضور نداشتندو هر یک به تنهایی در مراسم عزاداری شرکت می کردند. کریم بوستانی که راهی اهواز شده بود و در زادگاهش به عزاداری می پرداخت و بابازاده هم برنامه های خودش را داشت.


ویدیو مرتبط :
عزاداری قلعه نویی در روز تاسوعا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: عزاداری قلعه نویی در اوکراین


مدیرعامل و سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با حضور در سفارت ایران در اوکراین برای عزای امام حسین (ع) سوگواری کردند.

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرارسیدن محرم و شهادت امام حسین (ع)، علی فتح الله زاده، امیر قلعه نویی و علی امیری با حضور در سفارت ایران در اوکراین به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

در این مراسم بهشتی سفیر ایران در اوکراین حضور داشت و در پایان نامبردگان شام را در کنار سفیر و سایر عزاداران ایرانی اباعبدالله الحسین در شهر کیف اوکراین صرف کردند.


عکس: عزاداری قلعه نویی در اوکراین

عکس: عزاداری قلعه نویی در اوکراین