اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه‌نویی: با ترکیب کامل به میدان می‌رویم


سرمربی استقلال می‌گوید برای کاسپین احترام زیادی قائل است و این تیم را به هیچ وجه دست کم نمی‌گیرد.

ایسنا: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر کاسپین قزوین از رقابت‌های جام حذفی درباره این دیدار گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما برای حریف احترام زیادی قائلیم. فیلمی از آن‌ها نتوانسته‌ایم پیدا کنیم اما یک آمار داریم. آن‌ها در دفاع تنها سه گل خورده‌اند و باید به آن‌ها احترام گذاشت. شاید یکی، دو تغییر در تیم‌مان داشته باشیم اما با ترکیب کامل به میدان می‌رویم. ما در این مدت چند جلسه تمرین خوب داشته‌ایم و دیدید که برابر سپاهان هم بازی خوبی را ارائه دادیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. در این دیدار خسرو حیدری را به دلیل اخراج در بازی سال گذشته در اختیار نداریم.

او در پاسخ به این سوال تکلیف بازیکن برزیلی استقلال چه شد اظهار کرد: امروز قرار است جواب نهایی را به ما بدهند. بحث در مورد قرضی یا کامل بودن این بازیکن است. امروز قرار است تکلیف این بازیکن مشخص شود و خبرش به ما برسد.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مگر بابایی در باشگاه حکم گرفته است؟!/ فعلا صدریم و حاشیه نداریم

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: روز به روز روند ما بهتر می‌شود و با یک بازی منطقی و تاکتیکی مقابل آلومینیوم پیروز شدیم و این هفته هم با سایپا بازی داریم که نتایج خوبی با تقوی گرفته است. بازی‌های برگشت حکم فینال را دارد و ما بازی‌های سایپا را آنالیز کرده‌ایم که آنها تغییرات سیستمی در برخی بازی‌ها دارند.

وی در مورد مصدومان استقلال گفت: یکی دو بازیکن مصدوم داریم که تلاش می‌کنیم به این بازی برسند. هرچه در نیم فصل اول مشکلاتی از این بابت داشتیم، اکنون دغدغه انتخاب فهرست 18 نفره استقلال و تعیین ترکیب 11 نفره اصلی تیم را داریم و با توجه به فشردگی بازی‌ها می‌توانیم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد جلسه با بازیکنان در زمین، گفت: از این جلسات هست، گاهی نیاز است با بازیکنان جوان و بزرگان تیم صحبت‌هایی انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه مشکل جواد نکونام حل شده یا خیر، گفت: نکونام مشکلی نداشت، او با ما به بندرعباس هم آمد و مسئله‌اش حل شده است.

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال مشخص شده است یا نه و بعد از بازگشت مجیدی چه کسی کاپیتان است، گفت: استقلال یک کاپیتان بیشتر ندارد و آن هم مردم است و این مسئله مشخص بود. در مورد دیگر هم پس از بازگشت، من تصمیم می‌گیرم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه حاشیه‌ها به استقلال ضربه می‌زند، گفت: فعلا در صدر جدول هستیم.

وی در مورد حضور محمود بابایی در باشگاه استقلال و اینکه قلعه‌نویی با او مشکل دارد یا خیر، گفت: مگر او پست گرفته است؟ اگر پست گرفته است من بی‌خبرم.

سرمربی استقلال در مورد شانس این تیم در لیگ گفت: فعلا به بازی با سایپا فکر می‌کنیم و هفته به هفته جلو می‌رویم./فارس