اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلب یخی سوپراستارها به تپش می افتد


در ابتدای سال جدید بیژن بیرنگ با برنامه «شام ایرانی» توانست کمی بازار این شبکه را گرم کند اما به هر حال اکثر مخاطبان منتظر فصل سوم سریال «قلب یخی» هستند؛ مجموعه ای که توانسته بود در قسمت های پیشین تعداد زیادی بیننده برای خود دست و پا کند.

تماشا: سریال پر سروصدا با ستارگانی چون هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، رضا کیانیان، پژمان بازغی، هانیه توسلی و طناز طباطبایی به روزهای پایانی نزدیک می شود

آمارها نشان می دهد که معمولا سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی نیمه دوم سال اوضاع بهتری نسبت به چند ماه ابتدایی سال دارند. امسال هم انگار قرار است همین اتفاق حداقل برای شبکه نمایش خانگی بیفتد. شبکه ای که در نیمه اول سال سبدی تقریبا خالی داشت و در مقابل چند فیلم پرفروش سینما از قبیل «قلاده های طلا»، «گشت ارشاد»، «خوابم می آد» و البته این اواخر کمدی محبوب«کلاه قرمزی و بچه ننه» حرفی برای گفتن نداشت.

در ابتدای سال جدید بیژن بیرنگ با برنامه «شام ایرانی» توانست کمی بازار این شبکه را گرم کند اما به هر حال اکثر مخاطبان منتظر فصل سوم سریال «قلب یخی» هستند؛ مجموعه ای که توانسته بود در قسمت های پیشین تعداد زیادی بیننده برای خود دست و پا کند.

این مجموعه قرار است بعد از توقفی چند ماهه این بار با حضور چهره هایی چون مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا عطاران به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

به گزارش روابط عمومی «قلب یخی 3» تنها 10 درصد از فیلمبرداری این سریال باقیمانده است و این روزها عطاران، هدیه تهرانی و مدیری در لوکیشنی در انتهای اتوبان همت غرب مشغول بازی قسمت های پایانی جدیدترین اثر سامان مقدم هستند.

البته تاکنون کار هیچ کدام از بازیگران این سریال به پایان نرسیده و همه آنها تا قسمت های آخر باید مقابل دوربین باشند. به گفته پیام ایرانی، عکاس و روابط عمومی این سریال، قرار است این مجموعه به زودی در قالب 30 قسمت روانه بازار شود. عوامل سریال قلب یخی در روزهای آینده قسمت های دیگری از این مجموعه را در خیابان فرشته تهران فیلمبرداری خواهند کرد و به زودی مجموعه پرسروصدای سامان مقدم و سید کمال طباطبایی (تهیه کننده) پخش خواهد شد.

«قلب یخی» به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی با انبوهی از ستارگان نام آشنا خیلی زود توانست مخاطب خود را پیدا کند. محمدحسین لطیفی، کارگردان آثاری چون «وفا»، «صاحبدلان» و «توفیق اجباری»، 2 فصل اول این مجموعه را جلوی دوربین برد.

مجموعه ای با ستارگانی چون حمید فرخ نژاد، الناز شاکردوست، حسین یاری، حمید گودرزی، امین حیایی، نسرین مقانلو و مهراوه شرفی نیا. فصل اول این مجموعه در سال 89 و فصل دوم این مجموعه (پس از هفت ماه تاخیر) در سال 90 منتشر شد.

در فاصله بین فصل 2 و 3، نه تنها کارگردان مجموعه تغییر کرد بلکه تمام عوامل و حتی داستان هم تغییر کرد. تنها فرد مشترک این 2 گروه مازیار فلاحی خواننده محبوب این مجموعه است که همچنان برای فصل سوم آن هم خواهد خواند.

ترانه های متن فصل اول این سریال توسط فلاحی اجرا شد، اما ترانه های متن چند مجموعه از فصل دوم این سریال ابتدا توسط محسن یگانه اجرا شد سپس با تقاضای تماشاگران دوباره ترانه های این سریال به مازیار فلاحی سپرده شد. باید دید مقدم با موجی از ستارگان گرانقیمت، بعد از ناکامی های اخیرش می تواند با «قلب یخی 3» به کامیابی برسد یا نه. «قلب یخی 3» برای کارگردان آثاری چون«کافه ستاره» و «شمس العماره» مثل راه رفتن روی لبه تیغ است.

طبق شنیده ها سامان مقدم کارگردان جدید «قلب یخی» از نحوه کار و کیفیت این پروژه تا امروز رضایت داشته و با مشاوره گرفتن از بازیگرانی چون مهران مدیری و رضا عطاران که خود کارگردان نیز هستند، باید منتظر اتفاقات خوبی بود.

گفته می شود در جریان ساخت این مجموعه، بازیگران به راحتی نظراتشان را به مقدم می گویند و او که ظاهرا روحیه نقدپذیری دارد به این توصیه ها گوش می دهد. شنیده ها حاکی از این است که برخلاف اغلب کارهای پرستاره، جو دوستانه و صمیمی در پشت صحنه «قلب یخی 3» حاکم است و این پروژه تا امروز از حرف و حدیث ها و حواشی ناخوشایند دور مانده.


ویدیو مرتبط :
آهنگ قلب یخی از محسن یگانه..(((آلبوم قلب یخی)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا «تپش قلب» می‌گیریم؟



 

چرا «تپش قلب» می‌گیریم؟

 

تپش قلب در اكثر موارد به دلیل بیماری قلبی نیست. اضطراب، بی‌خوابی، خستگی و كم‌خونی می‌تو‌اند‌ سبب تپش قلب شود.

 


بابك شریف كاشانی به فارس گفت: تپش‌ قلب می‌تواند به دلیل درگیری‌های قلبی باشد اما همیشه تپش قلب، به دلیل بیماری قلبی نیست.

 


وی گفت:‌ تنگی نفس در حالت خوابیده، ورم اندام‌ها، كبود شدن سر انگشتان و لب‌ها از علائم بیماری قلبی هستند.

 


شریف كاشانی اضافه كرد: پایین نگاه داشتن سطح فشار خون، دریافت رژیم غذایی كم‌چرب، كاهش وزن اضافی، ترك سیگار و تغییر در نحوه زندگی از عوامل پیشگیری‌كننده تپش قلب است.

 


وی گفت: وزن بالا، فشار بر روی قلب را افزایش می‌دهد و در برخی موارد كاهش وزن تنها درمانی است كه مورد نیاز است. انتخاب یك رژیم درمانی سالم و رژیم غذایی بخصوص كاهش سدیم مواد غذایی مصرفی می‌تواند مفید باشد و فرد حداقل باید ۳۰ دقیقه در روز حركات ورزشی متوسط انجام دهد.

 


این متخصص قلب و عروق گفت: علائم بیماری‌های قلبی‌ و عروقی، درد سینه است و با فعالیت و كار سنگین تشدید می‌شود و اگر استرس سبب تشدید درد سینه شود، می‌توان احتمال داد فرد بیماری قلبی و عروقی دارد.

 


وی اضافه كرد: علامت سنگینی نفس بین بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های ریوی و بیماری‌های عضلانی و گاهی بیماری‌های گوارشی مشترك است كه نمی‌تواند علامت دقیقی باشد.