اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک زن 45 ساله با سیم جاروبرقی


هنگامی که ماموران در محل حاضر شدند مشاهده کردند که زنی حدودا 45 ساله توسط فرد یا افراد ناشناس و به وسیله سیم جاروبرقی که دور گردنش پیچیده شده بود خفه شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز ضمن تشریح خبر دستگیری یک قاتل در خیابان هلال احمر، گفت: قاتل کمتر از 12 ساعت به دست قانون سپرده شد.

سرهنگ محسن خانچرلی در تشریح خبر فوق به دستگیری فردی به اتهام قتل در خیابان هلال احمر تهران اشاره كرد و گفت: متهم این پرونده کمتر از 12 ساعت به دستان قانون سپرده شد.

وی با بیان اینكه سه روز پیش بر حسب اعلام مرکز پیام پلیس 110 مبنی بر وقوع قتل عمد در خیابان هلال احمر تهران بلافاصله ماموران كلانتری 115 رازی به محل اعزام شدند، افزود: هنگامی که ماموران در محل حاضر شدند مشاهده کردند که زنی حدودا 45 ساله توسط فرد یا افراد ناشناس و به وسیله سیم جاروبرقی که دور گردنش پیچیده شده بود خفه شده است.

خانچرلی افزود: پرونده‌ای در این مورد تشكیل و ضمن هماهنگی‌های انجام شده با بازپرس ویژه قتل، همزمان با اقدامات اولیه برای انتقال جسد به پزشکی قانونی، تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلان نیز در دستور كار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: پس از تحقیقات انجام شده از اهالی محل و خانواده مقتوله مشخص شد که این زن پیش از این با فردی در ارتباط بوده است اما از سه روز گذشته خبری از او نشده است؛ این در حالی بود که همسایه‌های مقتوله شب وقوع قتل فرد مذکور را در محل زندگی وی مشاهده کرده بودند.

وی تصریح کرد: با سرنخ‌های به دست آمده و شناسایی آدرس مظنون، ماموران به منزل وی در خیابان پیروزی مراجعه کردند اما این فرد در منزل نبود و طبق اعلام خانواده‌اش وی در محل کارش واقع در جاده ورامین حضور دارد.

خانچرلی در ادامه با بیان اینكه این فرد به محض مشاهده ماموران قصد داشت فرار کند، گفت: با سرعت عمل ماموران موفق به این کار نشد و بلافاصله دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی اضافه کرد: مظنون در کلانتری به اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت که علیرغم رد هرگونه جرم و اتهامی در تحقیقات فنی صورت گرفته صراحتا به جرم قتل اعتراف كه در این خصوص پرونده تکمیل و به همراه متهم پس از تنظیم صورتجلسه و مستند سازی برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.  


ویدیو مرتبط :
قتل هولناک پسر 8 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک زن جوان توسط فرزند 5 ساله


شب گذشته در جریان یک حادثه دختر بچه‌ای پنج ساله که در حال دستکاری اسلحه شکاری پدرش بود مادر خود را هدف گلوله قرار داد و باعث مرگ وی شد.

ایسنا: دختر پنج ساله با اسلحه شکاری مادرش را به قتل رساند.

 شب گذشته در جریان یک حادثه دختر بچه‌ای پنج ساله که در حال دستکاری اسلحه شکاری پدرش بود مادر خود را هدف گلوله قرار داد و باعث مرگ وی شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این خانواده ایلامی برای تفریح به طبیعت رفته بودند که با این حادثه روبرو شدند اما با این‌وجود موضوع تحت رسیدگی پلیس و مرجع قضایی قرار دارد.