اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام وحشیانه 700 نفر توسط داعشی ها


دیده بان حقوق بشر سوریه از جنایت هولناک دیگری به دست گروه تکفیری داعش پرده برداشت و اعلام کرد که این گروه ظرف دو هفته گذشته حدود 700 تن از اعضای قبیله "شعیطات" در شمال شرق سوریه را اعدام کرد.

خبرگزاری ایسنا: دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: "گروه دولت اسلامی" (داعش) ظرف دو هفته گذشته بیش از 700 تن از اعضای قبیله سنی مذهب شعیطات را در استان دیرالزور واقع در مرز سوریه با عراق اعدام کرد که بیشتر آن‌ها غیرنظامی بودند.

به گزارش فعالان سوری، خیابان‌های شهرک‌های "کشکیة"، "غرانیج" و "أبوحمام" پس از ورود اعضای گروه داعش پر از اجساد و خون‌های اعضای عشیره شعیطات شده و گروه داعش برخی خانه‌ها را غارت کرده است.

شخصیت‌های برجسته شعیطات در نوار ویدیویی از ابوبکر بغدادی خواسته‌اند که اعضای این عشیره را عفو کند. آنها همچنین دولت اسلامی را تایید کرده‌اند.

فعالان سوری از عدم توجه بین‌المللی به اقدامات داعش در سوریه و کشتن سوری‌ها در دیرالزور و تمرکز جامعه بین‌المللی بر آواره شدن ایزدی‌ها در عراق شکایت کرده‌اند.

حملات داعش به ریف دیرالزور موجب آواره شدن بیش از 3000 تن شده است.

همچنین روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: اعضای داعش سه روستا در شمال سوریه را در پی پیشروی به سمت مقرهای مخالفان سوری تصرف کرده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تکفیری‌ها به روسته مالد در نزدیکی شهرک مارع در استان حلب حمله کردند.

یک فعال سوری نیز گفت: داعشی‌ها همچنین دو روستای حمیدیه و سنبل را در نزدیکی مارع به تصرف خود درآورده‌اند.


ویدیو مرتبط :
جنایت وحشیانه - قتل و عام صغیر و کبیر مردم سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام وحشیانه 500 نفر به دست داعش


فرار بیش از 20 هزار ایزیدی به اقلیم کردستان عراق و قتل عام 500 نفر به دست داعش از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.

خبرگزاری مهر: وزیر حقوق بشر عراق اعلام کرد که تروریست های داعش دستکم 500 نفر از ایزیدی های این کشور را به قتل رسانده اند و آنها را در گورهای دسته جمعی دفن کرده اند.

گفته می شود تروریست ها شماری از این افراد را زنده به گور کرده اند و برخی از آنها را سوزانده اند.

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که بیش از 20 هزار نفر از ایزیدی های عراق که اغلب آنها زن و کودک هستند توانستند با کمک نیروهای پیشمرگ از طریق کوه های سنجار و خاک سوریه فرار کنند و به اقلیم کردستان عراق بازگردند.

جنایات تروریست های داعش علیه اقلیت ها در عراق به حدی است که واکنش مقامات جهانی را برانگیخته است. گروه داعش زنان مسیحی و ایزیدی را به اسارت می گیرد و در بازار مخصوصی که راه اندازی کرده است به عنوان کنیز می فروشد.