اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام هولناک 6 عضو خانواده با تبر و کارد!


از آنجایی که فرزند آخر خانواده بوده توسط برادرانش مورد زورگویی قرار می گرفت و از طرفی یه علت مخالفت خانواده با ازدواج وی با یک دختر ایرانی در زمانی که همگی در خواب بودند، آنان را با استفاده از...

ایرنا: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی قاتل شش عضو یک خانواده افغان در ساری خبر داد و گفت: قاتل که فرزندآخر این خانواده بود در روزهای اخیر توسط ماموران آگاهی استان بازداشت شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار  علیرضا مسکنی  در تشریح جزییات نحوه شناسایی و بازداشت قاتل پرداخت و افزود: قاتل که همان شاهد اولیه صحنه جنایت و از اعضای باقیمانده خانواده مقتولان بوده با توجه به رد همه فرضیات پلیس و اظهارات ضد و نقیض، وی مورد ظن کارآگاهان انتظامی استان قرار گرفت و در تحقیقات و بازجویی ها لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.

وی در مورد علت و انگیزه قتل خانواده اش به پلیس، اظهارداشته است که؛ از آنجایی که فرزند آخر خانواده بوده توسط برادرانش مورد زورگویی قرار می گرفت و از طرفی یه علت مخالفت خانواده با ازدواج وی با یک دختر ایرانی در زمانی که همگی در خواب بودند، آنان را با استفاده از تبر و کارد آشپزخانه به قتل رسانده است.

وی بیان داشت: با شناسایی و دستگیری قاتل، متهم در حضور نماینده دستگاه قضایی پس از تشریح صحنه جرم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در پی مراجعه سراسیمه فردی به نام علی 19 ساله از اعضای یک خانواده تبعه افغان به ماموران کلانتری 14 ساری مبنی بر وقوع قتل شش نفر از اعضای خانواده اش، ماموران برای بررسی موضوع به محل جنایت اعزام شدند.

سردار مسکنی اظهارداشت: با توجه به عمق فاجعه و پیچیدگی علت و انگیزه این جنایت هولناک، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی مازندران قرار گرفت که در نتیجه با تلاش شبانه روزی و یک هفته کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی متهم به قتل که هفته گذشته مرتکب این قتل ها شده بود، شناسایی و دستگیر شد.


ویدیو مرتبط :
قتل و عام خانواده به طرز فجیع...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک 2 نوجوان/ قتل عام 5 عضو خانواده در بازی شبانه دو برادر 16 و 17 ساله + تصاویر



برادر نجوان به اتهام قتل 5 عضو خانواده دستگیر شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،براساس گزارش پلیس 2 برادر نوجوان 16و 17 ساله در یک تیراندازی به خانواده خود باعث کشته شدن والدین و 2 برادر و یک خواهر خود شدند .

پلیس " اوکلا ها ما" پس از دریافت تماس در ساعت 11/30 شب چهارشنبه که گزارش از یک جنایت می داد خود را به حمل جنایت که خانه‌ای واقع در " بورکن ارو " در " تولسای او کلا ها ما" است رساند و با جنازه قربانیان و یک زخمی و یک بچه زنده مانده رو به رو شدند .

اخبار,اخبارحوادث,جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این خانواده 9 نفره که صاحب یک خانه ی مرفع و گران قیمت در منطقه بودند، پدر خانواده که در یک شرکت کامپیوتری مشغول به کار بود و مادر خانواده که زنی خانه دار بود و وقتتش را برای نگهداری از 7 فرزندش در خانه می گذراند در پی یک جنایت توسط فرزندانش به قتل رسیدند .


اخبار,اخبارحوادث,جنایت


پلیس که در حال بررسی بیشتر این قتل عام است و به دنبال انگیزه ی این جنایت از شاهدین و همسایه ها بازپرسی به عمل آورد .

همسایه ها در گزارش خود گفتند که این خانواده بی آزار بیشتر وقتشان را در خانه می گذارند و مادر خانواده اجازه نمی داد، فرزندانش با بچه های همسایه بازی می کنند .

پلیس در ادامه افزود که قربانیان این حادثه والدین و یک دختر 5 ساله و 2 پسر 7 و 9 ساله هستند و یکی دیگر از قربانیان دختری 13 ساله که براثر جرایتهای فراوان در بیمارستان به سر می برد و فقط یک عضو خانواده که دختری 2 ساله است صدمه بزند .

 

 اخبار حواث  -  باشگاه  خبر نگاران