اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاسم دهنوی به پرسپولیس پیوست!


سعید شیرینی با تایید این خبر گفت : دهنوی امروز در کنار سایر بازیکنان با پیراهن پرسپولیس برابر تراکتورسازی به میدان خواهد رفت.

ایسنا: هافبک فصل پیش تراکتورسازی که به دلیل بستن قرارداد همزمان با دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس، دچار مشکلات شده بود و حتی با شکایت پرسپولیسی‌ها و تصمیم ابتدایی کمیته انضباطی یک سال از حضور در میادین محروم شد امروز با حضور در اردوی پرسپولیس پیوستن خود را به این تیم قطعی کرد.

سعید شیرینی با تایید این خبر گفت : دهنوی امروز در کنار سایر بازیکنان با پیراهن پرسپولیس برابر تراکتورسازی به میدان خواهد رفت.

اکنون باید منتظر واکنش سپاهانی‌ها به این انتقال بود. این بازیکن پیش از این در تمرین‌های تیم سپاهان هم حاضر شده بود و احتمالا حضورش در تمرین پرسپولیس و حضورش در این تیم با واکنش تیم اصفهانی روبه‌رو خواهد شد، هر چند که شاید پشت پرده توافقی بین دو تیم صورت گرفته شده باشد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای قاسم دهنوی از راه دور در بازی استقلال پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد قاضی به پرسپولیس پیوست



محمد قاضی به پرسپولیس پیوست

ایسنا: بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد 2 ساله خود را با تیم فوتبال پرسپولیس ثبت كرد.

محمد قاضی با حضور در هیات فوتبال استان تهران رسما با پرسپولیس قرارداد بست و فصل دوازدهم لیگ برتر را با پیراهن سرخ‌پوشان تهرانی به میدان می‌رود.

قاضی نخستین بازیكنی است كه قراردادش را رسما با پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به ثبت می‌رساند. این بازیكن كه پیش ازاین توسط كارلوس كی‌روش به تیم ملی نیز دعوت شده بود، اكنون به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در بازی برابر ازبكستان و قطر نیست./ایسنا