اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: ثبت رکورد دیگری به نام مسی


لیونل مسی با وجود توقف تیمش در دیدار مقابل سلتاویگو موفق شد رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری فارس: لیونل مسی با وجود توقف تیمش در دیدار مقابل سلتاویگو موفق شد رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند.
 
 لیونل مسی روز گذشته در دیدار بارسا مقابل سلتاویگو موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند.

ستاره آرژانتینی با گل روز گذشته خود در 19 دیدار متوالی موفق به گلزنی شد تا به تمام تیم‌های حاضر در لالیگا گل زده باشد.

مسی در این 19 بازی، 29 گل زده است و تا به حال 42 گل برای تمیش در این فصل به ثمر رسانده و با رکورد سال گذشته‌اش ( 50 گل در فصل) تنها 8 گل فاصله دارد.

پیش از این رونالدو هم چنین رکوردی را از خود به ثبت رسانده بود.

کریس در لالیگای این فصل تاکنون 28 گل زده است.



ویدیو مرتبط :
ثبت رکورد دیگری به نام مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی در آستانه ثبت یک رکورد تازه


مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با بازی شب گذشته خود و درخشش برابر باته بوریسف به رکورد کوبالا اسطوره‌ باشگاه بارسا رسید.

شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه 5 بر صفر مقابل باته بوریسف به برتری دست یافت و لیونل مسی دو گل از این 5 گل را به نام خود ثبت کرد.

 به این ترتیب شمار گل‌های مسی به 194 گل برای بارسلونا رسید، همان رکورد به ظاهر دست نیافتنی لادیسلاو کوبالای اسطوره‌ای که اهالی بارسلونا هرگز تصور نمی‌کردند توسط یک بازکن دیگر تصاحب شود.

 کوبالا از سال 1950 تا 1962 با لباس بارسلونا به میدان آمد و در مدت زمان 12 سال چنین رکوردی را به نام زد؛ اما مسی تنها در 7 سال به رکورد این گلزن قدیمی و محبوب دست پیدا کرد.

 حالا لیونل مسی فقط یک رقیب جدی در جدول گلزنان بارسلونا دارد و او سزار رودریگز با 235 گل زده است.

 مسی در لالیگا 127 گل زده، در لیگ قهرمانان اروپا 39 گل زده، در جام حذفی 17 گل زده، در سوپرجام اسپانیا 8 گل زده و در جام باشگاه‌های جهان 2 گل زده را به نام خود ثبت کرده است.

منبع: ورزش3