اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فهرست 183 صرافی غیر مجاز و فاقد اعتبار


بانک مرکزی فهرست 132 صرافی فاقد اعتبار و 51 صرافی غیر مجاز را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: بانک مرکزی فهرست 132 صرافی فاقد اعتبار و 51 صرافی غیر مجاز را اعلام کرد.
 
 بانک مرکزی اخیراً در گزارشی فهرست صرافی‌های مجاز و غیرمجاز را تا تاریخ 21 خرداد سال جاری اعلام کرده است. بر این اساس 51 صرافی غیر مجاز و 132 صرافی فاقد اعتبار مشخص شده‌اند.

 صرافی‌های خدمات ارزی و صرافی توسعه متعلق به مؤسسه اعتباری توسعه، پیامی شرکا(بازرگانی)، آشتیانی و شرکا(ونک)، مجید جواهریان و شرکا(جواهریان)، صادقی ازهر و شرکا، پیروی و نباتچیان، داود انصاری و شرکا، قربانعلی بیگ و شرکا(یکتا)، محمد اخوان و شرکا(تمدن)، فصاحتی و شرکا، علی جوادی و محمدرضا کاظمی و شرکا، فؤاد منشیدی و شرکا، نقوی و شرکا(صرافی پدرام)، مولانی و شرکا، آرمان‌ سنگسری و شرکا، رسولی و شرکا(عادل)، مهرپویا و شرکا(صرافی مهرپویا)، عبداللهی و شرکا(مهدی)، فرزین و شرکا، سردارلو و شرکا(سردارلو)، مهدی صابونچی و شرکا، مهدی حقیقت و شرکا، میانجی تبریزی و شرکا(توسعه و تجارت)، مسعودی و شرکا(مسعودی)، دل‌قندی و شرکا، اکرم و شرکا(صرافی جام‌جم)، آریانا و شرکا(کارون)، حسین‌میرزا حسین کاشانی و شرکا، انصاری و شرکا(انصاری)، باطنی و شرکا(باطنی)، نوری و شرکا(اعتماد)، زارع و شرکا، علیرضا و رحمانی و شرکا(صرافی رحمانی)، زنگینه و شرکا(آبادان)، قاسمی‌فرد و شرکا(صرافی قاسمی‌فرد)، نیرومند و شرکا(نیرومند)، رائی و شرکا، رحمتی‌تبار و شرکا(صرافی نیکان)، سپاهی و شرکا، جعفری و شرکا، هادی سقایی و شرکا، توسلی و شرکا، میانجی‌تبریزی و شرکا، ناصری‌منش و شرکا، محمدکریم قوامی‌راد، ایران‌عباسی و شرکا(نیما)، الفتی و شرکای قصر شیرین، محمدرضا فرجی و شرکا، محمدعلی تمجیدی و شرکا، به حالت تعلیق درآمده و یا مجوز آن باطل شده است.

*صرافی‌های فاقد اعتبار

همچنین اسامی صرافی‌ها فاقد اعتبار هم اعلام شده است.

 این صرافی‌ها عبارت‌ است از: سیدعلی توکلی‌طیا زواره و شرکا، مشیرزاده و شرکا، حسن باقرزاده و شرکا، علی باقرزاده و شرکا، محمدرضا ضیغمی و شرکا، یدالله اثنی‌عشری و شرکا، علیرضا یوسفی‌فر و شرکا، مزدا مقیمی و شرکا، عباسی و شرکا، معصومی و شرکا، حسینی‌لقب و شرکا، سالم و شرکا(تخت جمشید)، گودرزی و شرکا(صرافی بین‌الملل)، ابراهیمی و شرکا(صرافی امین)، حسینی و شرکا (حسینی)، تیموریان و شرکا(تیموری)، امیدی و شرکا (امیدی)، سیدحسین افتخاری و شرکا(افتخاری)، ایمانی و شرکا(آدینه)، منصوری و شرکا (پارسا)، اسکندر رمضانی و شرکا(رمضانی)، درگاهی و شرکا(سالار)، ایرانی‌خواه و شرکا، سیدبهزادی و شرکا، جلیلی و شرکا(صرافی جلیلی)، قره‌قره‌چی و شرکا، رشیدیان و شرکا (صرافی رشیدان)، اتحاد بابازاده و شرکا(صرافی بابازاده)، مجتهدی و شرکا(مجتهدی)، بهروز رمضانی و شرکا.


در این فهرست اسامی صرافی رستمی و شرکا(رستمی)، شمشیریان و شرکا(شمشیریان)، پرنظر و شرکا، علی‌نواز و شرکا، محسن مرصاد و شرکا، حضرتی و شرکا، کامران ذوالفقاری و شریک، فرشاد انصاری پیرسرایی و شرکا(میثم)، اهلی و شرکا(صرافی جهان ارز شهرضا)، علی ملکی و شریک (البرز)، مهدی صیادیان و شرکا، شربتیان و شرکا(شربتیان)، محسن محمدزاده و شرکا، مجید دشتی و شرکا، اسلامی و شرکا(مانی)، ایزدی‌پور و شهدا(جاشک)، مهرجو و شرکا، مختار و والی و صالح و شرکا(صرافی گودرزی)، فوزی صمدنژاد و شرکا، رسولی‌نژاد و شرکا(رسولی‌نژاد)، پوینده و شرکا، برادران اشعری و شرکا، نیکبخت و شرکا(بین‌الملل) نیز به چشم می‌خورد.

این گزارش حاکی است: صرافی‌های سپهری و شرکا(سپهری)، معروفی و شرکا(معروفی)، محمودنیاو شرکا(صرافی جمیل)، دهکردی و شرکا(نافیان)، عبدیان و شرکا(صرافی آذربایجان)، جوادی و شرکا(صرافی آریانا)، بقایی و شرکا(صرافی ایلیا)، حشمتی و شرکا (حشتمی)، امیریان و شرکا (امیریان)، دژکام و شرکا، شایان‌فر و شرکا(صرافی جهان)، عاملی و شرکا (صرافی پیمان)، رائف و شرکا (فرید)، کریم‌اسود و شرکا (صرافی هیوا)، علوی تهرانی و شرکا (هما)، صاحبی و شرکا، امیررحیمی و شرکا(صرافی امیر)، شرفی و شرکا (شرفی)، معمار و شرکا (هما)، خواجه و شرکا (محسن)، ادیب‌زاده و شرکا (صرافی ادیب اسکان)، صالحیان و شرکا (اعتبار)، سلیمانی و شرکا (صرافی سلیمانی)، امیرزاده حجازی و شرکا (وحید) نیز فاقد اعتبار اعلام شده‌اند.

در این گزارش، صرافی‌های حسن سکان و شرکا، نوروزی و شرکا(مانی)، ضرغامی و شرکا(ضرغامی)، کلاهی و شرکا(کلاهی)، شهدوست‌فرد و شرکا(شایان)، قاسم‌چراغی و شرکا(صرافی رضا)، گللر و شرکا، تاج‌مهر و شرکا (صرافی تاج‌مهر و شرکا)، قویدل و شرکا (صرافی مبین)، اثنی‌عشری و شرکا(صرافی طاهری)، الیاسی و شرکا(الیاسی)، عباس حسینی‌زاده و شرکا(حسینی)، بیژنی و شرکا(کارون) نیز در زمره صرافی‌های فاقد اعتبار شمرده شده‌اند.

صرافی‌های صفارنژاد و شرکا (صفارنژاد)، محمد بهزادراد و شرکا (صرافی میلاد)، کلائی و شرکا (کلائی)، ابریشمی و شرکا(ابریشمی)، بقایی و شرکا (بقایی)، سیدرضا شهابی و شرکا (صرافی مرکزی)، عباسی و شرکا (صرافی عباسی بوشهر)، اردلان و شرکا (صرافی چاهی‌بخش)، سارا غروی و شرکا (صرافی غروی)، شاه‌آبادی و شرکا (صرافی مرکزی)، سیدمحمد تقوی و شرکا (صرافی تقوی)، مریم دشتی‌زاده و شرکا (صرافی زند) از دیگر صرافی‌های فاقد اعتبار از نظر بانک مرکزی معرفی شده‌اند.

در ادامه این فهرست نام صرافی‌های محمدخانی و شرکا (شرکت تضامنی صرافی محمدخانی و سایر شرکا)، سمیعی ظفرقندی و شرکا (ظفر)، صادق کرده و شرکا (صرافی پاسارگارد)، حجت رهبر مهرپور و شرکا، سعیدی و شرکا، ایمانی و شرکا (بین‌الملل قائم)، فنویدی و شرکا (فنویدی)، شریف آذر و شرکا (چومان)، محمدتقی شریف و شرکا، حسن مصرکانلو و شرکا (مصرکانلو)، مبارکی و شرکا، تقی‌نژاد و شرکا (صرافی شرکت تظامنی تقی‌نژاد و شرکا)، خلوصی و شرکا (صرافی خلوصی)، اسدپور و شرکا (دریا)، لاجوردی و شرکا، محسن سروش‌نیا و شرکا، رحمن نوری و شرکا، صالحی و شرکا، سیدمصطفی حسین و شرکا، حسین عمرانی و شرکا، سلمان کریمی و شرکا، قزلچه و شرکا، عبدالناصر احمدی و شرکا (صرافی زاگرس)، سیدناصر محمد سیدی و شرکا (گارانتی)، امین اسدبیگی و شرکا (امین)، مسعود دمنایی و شرکا، نعمتی و شرکا نیز از جمله صرافی‌های فاقد اعتبار دیده می‌شود.          


ویدیو مرتبط :
تکلیف صرافی های غیر مجاز مشخص می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران و سایر حوزه‌ها در زمان فعلی فاقد اعتبار است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان:
فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران و سایر حوزه‌ها در زمان فعلی فاقد اعتبار است

روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان فهرست‌های انتخاباتی منتشره برای حوزه انتخابیه تهران و سایر حوزه‌ها در زمان حاضر را فاقد اعتبار عنوان کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان به این شرح است:

 درج هرگونه فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان از حوزه انتخابیه تهران یا سایر حوزه‌ها در این مرحله و در زمان کنونی که نامنویسی نامزد‌ها و روند بررسی‌ها صورت نگرفته فاقد اعتبار است و فرا‌تر از گمانه زنی‌های پراکنده ارزیابی نمی‌شود.

لازم به تاکید است مرجع تصمیم گیری و اعلام نظر در مورد سیاست‌ها، راهبرد‌ها. تعامل و رایزنی، شاخص‌ها و لیست‌های انتخاباتی اصلاح طلبان، مطابق توافق همه گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح طلب، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است و مواضع و تصمیم‌های این شورا از سوی سخنگو و روابط عمومی منعکس می‌شود.

شورای عالی در فرایند کاری خود هنوز به بحث مصادیق ورود نکرده، از این رو بحث افراد و لیست‌ها در شرایط کنونی مطرح نشده است. تصمیم گیری در مورد مصادیق بطور بدیهی و منطقی پس از نامنویسی و گذار از مراحل اجرایی نظارتی صورت می‌پذیرد.

در حال حاضر هرگونه اعلام لیست یا انتشار اخبار با انتساب به مجموعه اصلاح طلبان، نامعتبر و صرفا در سطح گمانه زنی‌های پراکنده و حاشیه‌ای بوده است. لذا از فعالان رسانه‌ای اصلاح طلب تقاضا می‌شود برای پیشگیری از استفاده‌های تبلیغاتی منفی که زمینه ساز تشتت و ابهام می‌شوند، با هشیاری بیشتر نسبت به بحث انتخابات و لیست‌ها برخورد کنند و از رفتارهای رسانه‌ای ناهماهنگ پرهیز نمایند.

روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان»

 

اخبار انتخابات - ایلنا