اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانه 91/3/20



 
 




فال روزانه متولدین ماه فروردین

امسال سال بسیار مهمی در زندگی شما خواهد بود. در واقع امسال می توانید مسیر زندگی خود و حتی شخصی دیگر را تعیین کنید. وقتی بر تصمیمات فرد دیگری تاثیر می گذارید، نقشی کاملا متفاوت را برعهده می گیرید، نقشی که مستلزم قدرت و در عین حال مسئولیت بیشتری است. هرچه بیشتر تلاش کنید پول بیشتری به دست خواهید آورد ولی پول تنها پاداش شما نیست. موقعیت اجتماعی بهتر و ریاست چیزهایی هستند که از این طریق به دست خواهید آورد پس انرژی و تمرکز تان را حفظ و در مسیر درست هدایت کنید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند و اکثر آنها می توانند مفید باشند. کافی است نگاه خود را تغییر دهید و مثبت نگاه کنید، آن وقت خواهید دید که اشتباهات می توانند فرصت هایی باشند برای بهتر شدن و کسب تجارب تازه. انرژی خود را صرف چیزهای بیهوده وبی فایده نکنید و در عوض آن را در مسیری به کار بگیرید که به اهداف و آرزهای شما منتهی می شود. شما از توانایی و استعداد بالایی برخوردار هستید ولی آیا تا به حال به خوبی از آن استفاده کرده اید؟

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه خرداد

شما برای خوشبختی و سعادت به کمک دیگران نیازی ندارید، چون تنها کسی هستید که می تواند بر زندگیتان اثر بگذارد. بنابراین به توانایی های خود اعتماد کنید و با اراده و پشتکار در مسیری که برای زندگی خود تعیین کرده اید پیش بروید. از بین دوستانی که دارید بعضی ها هنوز حسن نیت خود را ثابت نکرده اند پس مراقب باشید. رازهایی را که در دل نگه داشته اید همچنان پنهان نگه دارید. خدا را فراموش نکنید و در هر کاری از او کمک بخواهید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه تیر

اگر می خواهید مسئله ای مهم را با کسی مطرح کنید بهتر است صبر کنید تا زمان مناسب آن فرا برسد وگرنه ممکن است در بیان مقصود خود و هدایت مکالمه در مسیر درست به مشکل بر بخورید. به آنچه که می خواهید به طرف مقابل منتقل کنید خوب فکر کنید و برای آنچه می خواهید بگویید برنامه ریزی کنید. یکی از دوستان با شما تماس خواهد گرفت و خبر تازه ای را به شما خواهد داد. این خبر می تواند شما را هیجان زده و خوشحال کند.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه مرداد

شما مدتی قبل نیمه گمشده تان را پیدا کرده اید و وقت آن رسیده که به انتخاب خود به طور کامل اعتماد کنید و دودلی ها و تردیدها را برای همیشه دور بریزید. یادتان باشد شک و تردید می تواند بر روابط عاطفی ما سایه بیندازد و نوعی انرژی منفی در اطراف آن به وجود آورد. در برابر رفتارهای اشتباه اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده صبورتر رفتار کنید  و این قدر زود از کوره در نروید. به دیگران فرصت بدهید تا خود را ثابت کنند.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه شهریور

برای شما یک توصیه داریم و آن این است که فرصت های زندگی خود را به راحتی از دست ندهید. از گذشته تا به حال موقعیت های بسیار مناسبی برای شما پیش آمده که متاسفانه بعضی از آنها را به دلایلی مانند خونسردی، تنبلی یا سهل انگاری از دست داده اید! کاری را که به عهده دارید به پایان برسانید و آن را به فردا و فرداها موکول نکنید. به جای مقایسه خود با دیگران داشته ها و استعدادهای خود را در نظر بگیرید و در آنها سرمایه گذاری کنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه مهر

وقتی یک رابطه عاطفی در حال تکامل است، در عین زیبایی و هیجانی که دارد، می تواند گاهاً باعث آشفتگی و سردرگمی شود. به هر حال مدت زمانی وقت لازم است تا به شناخت لازم دست پیدا کنید. توصیه ما این است که از ایده آل گرایی بپرهیزید و سعی کنید خود را با شرایطی که پیش می آید تطبیق بدهید. با توجه به اعتماد به نفسی که دارید ریسک پذیری شما در مسائل عاطفی بسیار زیاد است فقط از هرگونه افراط بپرهیزید. مشکلی که در حال حاضر با آن روبروهستید نیاز به صبر و تحمل دارد ولی عاقبت خوبی در انتظار  شما است.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه آبان

هیچ چیز به اندازه تصمیم های مالی درست نمی تواند بر احساس امنیت شما تاثیر بگذارد. همه ما گاهی دچار افراط و ولخرجی می شویم اما شما به تازگی مکررا دچار این اشتباه می شوید. همه می توانند استراتژی های مالی جدیدی را یاد بگیرند و از این طریق اشتباهات گذشته را جبران کنند. اگرچه این روزها حسابی درگیر کار یا درس هستید، ولی تصور روزهای آرام و شاد آینده باعث می شود که سختی های کنونی را تحمل کنید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه آذر

اگر احساس می کنید در محل کار یا تحصیل حرف هایی پشت سرتان زده شده یا می شود، بی تفاوت از کنار آن رد شوید چون بعضی چیزها ارزش صرف انرژی و وقت را ندارند. چه اهمیتی دارد اگر بعضی کارهای شما به مذاق دیگران خوش نمی آید یا بعضی ها به پیشرفت شما حسادت می کنند؟ در عین حال در حفظ دوستی خود با کسانی که حسن نیت خود را ثابت کرده اند بکوشید و از هر گونه عکس العمل یا رفتاری که بر این دوستی ها تاثیر سوء دارد بپرهیزید. با کسی که دوستش دارید روراست تر باشید و بعضی حقایق را هرچه زودتر با او در میان بگذارید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه دی

بعد از چند روز استراحت دوباره کارتان شروع شده و سرتان دوباره شلوغ شده است. از نظر عاطفی در شرایط بسیار خوبی به سر می برید پس با نگرانی های بی اساس آن را خراب نکنید. زندگی را سخت نگیرید تا زندگی هم به شما سخت نگیرد. سعی کنید به مسائل معنوی بیشتر اهمیت بدهید چون روحتان را آرام خواهند کرد. آرزوها و اهداف خود را با واقع بینی تعیین کنید و در صورت شکست مایوس و ناامید نشوید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه بهمن

در حال حاضر حوصله هیچ چیز جدیدی را ندارید، به خصوص در زمینه های عاشقانه و رمانتیک دوست ندارید تغییری در شرایط کنونی ایجاد شود. اگر فرصتی مناسب برای بیان احساساتتان پیش آمد، آن را از دست ندهید بلکه آنچه را در ذهنتان می گذرد به زبان بیاورید چون نتیجه ای غیرقابل منتظره و جالب در انتظرتان است. لحظات جادویی همیشه پیش نمی آیند پس از آنها بیشترین استفاده را ببرید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه اسفند

هنوز هیچ چیز مشخص نیست پس این همه نگرانی برای چیست؟ به جای نگرانی از آینده ای که هنوز نیامده است، بر زمان حال تمرکز کنید و فکرتان را به چیزهای نامعلوم و گنگ مشغول نکنید. شما برای کسی که دوستش دارید هرکاری می کنید و البته او هم محبت های شما را بی جواب نمی گذارد. برای تداوم هرچه بیشتر رابطه عاشقانه تان کافی است گذشت داشته باشید و او را درک کنید. آینده ای بسیار روشن در انتظار شما است.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 2

اگر امروز روز تولدتان است

جانی دپ (بازیگر) هم متولد امروز است. شما متولد خرداد هستید و دقیقا به همین دلیل شخصیتی دو بعدی دارید. شما بازیگوش، کمی دمدمی و در عین حال شوخ هستید اما بعد دیگر شخصیت شما مصمم، جدی و قابل اعتماد است. با اینکه در اکثر مواقع رفتاری شاد و بچگانه دارید، ولی آنچه را که در ذهنتان می گذرد با صراحت بیان می کنید. خانواده جز اولین اولویت های شما است.







ویدیو مرتبط :
کلمات انگلیسی روزانه اپیسود 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانه 91/2/20



 
 






فـال روزانه متولدین ماه فروردین

اگر با یک مسئله مالی یا عاطفی روبرو هستید، همه تلاش خود را بکنید تا کارهایتان شفاف و واضح باشد، چون اگر دیگران از اعمال و اقدامات شما کاملاً آگاه باشند، دیگر نمی توانند بابت هر اتفاقی شما را بازخواست کنند. توصیه می شود انعطاف بیشتری نشان بدهید، و در مقابل توصیه ها و پیشنهادات دیگران سرسختی نشان ندهید. وقتی کسی به طرف شما می آید، یا قصد کمک دارد، با خوشبینی به این موضوع نگاه کنید و مطمئن باشید کسانی هستند که واقعاً خیرخواهتان هستند. به گذشته ها فکر نکنید چون دیگر بر نمی گردند، در عوض به آینده امیدوار باشید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 2

فـال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

گاهی با دوستانتان روراست نیستید و چیزهایی را پنهان می کنید، این را خود شما بهتر از هرکسی دیگری می دانید. اما مطمئن باشید آنها هم این را احساس می کنند. صداقت و راستی عنصری مهم در دوستی است، و مسلماً با ساده لوحی فرق دارد. فعلاً مسائل مالی مهم ترین دغدغه شما هستند. از مخارج خود بکاهید و با افراد خبره مشورت کنید. اگر می توانید برای درآمد بیشتر تلاش کنید. مسافرتی در پیش دارید که تجربه ای جالب و نو برایتان خواهد بود.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 8


فـال روزانه متولدین ماه خرداد

اخیراً از نظر جسمی و سلامتی با مشکلی مواجه شده اید که البته جای نگرانی نیست. توصیه می شود بعضی عادات خود را کنار بگذارید چون می توانند به سلامتیتان لطمه بزنند. اگر تعهد یا مسئولیتی را در قبال کسی یا چیزی پذیرفته اید، به آن پایبند بمانید. اگر قولی داده اید حتی فکر عمل نکردن به آن را به سرتان راه ندهید. اخیراً وقت زیادی را هدر می دهید، فراموش نکنید وقت یکی از گرانبها ترین سرمایه های زندگی ما انسان ها است. پس زمان خود را مدیریت کنید و تنبلی و سهل انگاری را کنار بگذارید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 4


فـال روزانه متولدین ماه تیر

بعضی روابط دوستانه یا عاشقانه وقت شما را بیش از اندازه می گیرند. سرمایه گذاری های عاطفی خود را کنترل کنید و به هر چیز در حد خودش اهمیت بدهید. دوستی های قدیمی شما عمیق و ریشه دار هستند و به این راحتی از آنها دل نخواهید کند. امروز فرصت مناسبی برای آزمودن میزان وفاداری دوستان است چون با موقعیت سخت یا چالشی روبرو می شوید و به حمایت دوستان نیاز پیدا می کنید. یکی از کارهای مهم زندگیتان به تاخیر افتاده است، نگران نباشید چون همه چیز با خوبی و خوشی به انجام خواهد شد.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 12

فـال روزانه متولدین ماه مرداد

زنی حرفه ای شما وارد مراحل جدید و موفقیت آمیز خود می شود. اگر تا به حال شغلی نداشتید به زودی یک شغل خود پیدا می کنید. بعضی خواسته ها و توقعاتتان از نظر اطرافیان و به خصوص همسر یا نامزدتان نامعقول است، بهتر است در مورد آنها تجدیدنظر کنید و لحظه ای خودتان را به جای دیگران بگذارید. گاهی بسیار خودخواه می شوید و تنها به خودتان فکر می کنید، که لازم است با این ویژگی مبارزه کنید. اگر با کسی اختلافی دارید، پشت سر او حرف نزنید و رازهایی را که زمانی با شما مطرح کرده برملا نکنید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 3

فـال روزانه متولدین ماه شهریور

چه اهمیتی دارد اگر دیگران بعضی کارهای شما را تایید نمی کنند یا با شما موافق نیستند؟ به هر حال شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید. کاری را انجام بدهید که فکر می کنید درست است، و در ضمن شما را آزار نمی دهد. اگر به فکر خرید هدیه برای کسی هستید، عجله نکنید و با فکر و حوصله هدیه ای را انتخاب کنید که حقیقتاً او را شاد می کند. یادتان باشد هدیه خوب لزوماً گران قیمت نیست بلکه هدیه ای است که از ته دل و با عشق و علاقه تهیه شده باشد.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 9



فـال روزانه متولدین ماه مهر

این روزها بعضی چیزها در محل کار شما را آزار می دهد و تحمل رفتار کسی برایتان سخت شده است. به هر حال شما شغلتان را دوست دارید پس باید انعطاف نشان دهید و بعضی چیزها را نادیده بگیرید. رفتار و منش شما به گونه ای است که همیشه از نظر دیگران مهربان و قابل اعتماد هستید، فقط مراقب باشید مورد سو استفاده قرار نگیرید. اگر با یک خلا عاطفی روبرو هستید، یا دوست دارید همسر دلخواهتان را پیدا کنید، به هیچ عنوان عجله نکنید و به خودتان فرصت بدهید. مطمئن باشید نیمه گمشده شما هم انتظار شما را می کشد، ولی برای پیدا کردن او به زمان احتیاج دارید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 5


فـال روزانه متولدین ماه آبان

در مورد شرایط جدید زندگیتان عجولانه قضاوت نکنید. گاهی تغییرات ناگهانی ما را غافلگیر می کنند ولی نباید به آنها اجازه داد به طور غیر منطقی بر زندگی ما اثر بگذارند. به هر حال تغییر و تحول بخشی جدانشدنی از زندگی انسان ها است. کسی در زندگی شما بوده که حالا دیگر نیست. اگر دلتنگ او هستید همین امروز تلفن را بردارید و با او تماس بگیرید چون هنوز برای ترمیم دوستی ها و روابط آسیب دیده دیر نیست. تنها کاری که باید بکنید حفظ عزت نفس و اعتماد به نفستان است. خدا را فراموش نکنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 6


فـال روزانه متولدین ماه آذر

اگر چه مدتی قبل بدشانسی آوردید و یک اتفاق ناخوشایند بر زندگیتان تاثیر منفی گذاشته است، مطمئن باشید سرنوشت اتفاقات خوبی برایتان به ارمغان خواهد آورد. اما لازم است همچنان هوشیار باشید و از تنبلی و دلسردی دوری کنید. علیرغم اینکه اغلب خود را فردی زرنگ و زیرک می دانید، گاهی بیش از حد ساده لوح می شوید و کارهایی می کنید که باعث پشیمانی و گاهی حتی تعجب خودتان می شود. قبل از هر تصمیم و برنامه ریزی به عواقب آن فکر کنید. نگران مسائل مالی نباشید چون اوضاع بهترخواهد شد.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 10


فـال روزانه متولدین ماه دی

پولی به دستتان رسیده است که اصلاً انتظارش را هم نداشتید! اما حواستان باشد ولخرجی نکنید و پس انداز خود را برای روز مبادا نگه دارید. هدیه هایی را دریافت کرده اید و به فکر خرید هدیه هایی هستید. اما در این مورد هم نباید ولخرجی کنید و هدایای بیش از حد گران بخرید. دوستی پشت سرتان حرفی زده و اگرچه به روی خودتان نیاورده اید، حسابی از دستش ناراحتید. توصیه می شود قضیه را با او مطرح نکنید و فقط سعی کنید از او فاصله بگیرید. شاید اشکال از شما باشد که گاهی بیش از حد به دیگران اعتماد می کنید. البته فراموش نکنید دوستان فوق العاده ای در اطرافتان هستند که باید قدرشان را بدانید.

رنگ شانس شما: سیاه

عدد شانس شما: 1

فـال روزانه متولدین ماه بهمن

همه اشتباه می کنند؛ در واقع اشتباهات بهترین معلم ما هستند. اگر مرتکب اشتباهی شده اید که همچنان آزارتان می دهد، دید خود را عوض کنید و به جای اشتباه نام تجربه را روی آن بگذارید. حداقل کاری که می توانید بکنید این است که این تجارب را پیش رو قرار دهید و کارهایی را که در آینده انجام نخواهید داد تعیین کنید. در روابط خود با کسی که دوستش دارید بیش از حد سخت گیری نکنید و همه چیز را در سطح ایده آل نخواهید. گاهی کمبودها و مشکلات باعث می شون تا قدر نعمت ها و زیبایی ها را بیشتر بدانیم.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 12


فـال روزانه متولدین ماه اسفند

فشار کارتان زیاد شده است. گاهی آنقدر خسته می شوید که دوست دارید همه چیز را بگذارید و فرار کنید. مطمئن باشید این مشکل فقط مختص شما نیست و زندگی همیشه با مشکل و دغدغه همراه است. اما ناشکری نکنید و همیشه نعمت های بزرگی را که خداوند به شما عطا کرده است در نظر بگیرید. این دوران پرمشغله و استرس مقطعی است و به زودی به پایان می رسد. در عوض در ماه های آینده اتفاقات بسیار شیرینی بر سر راهتان قرار می گیرند که باعث می شوند از ته دل بخندید و احساس خوشبختی کنید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 2


اگر امروز روز تولدتان است

روزاریو داوسن (بازیگر) هم متولد امروز است. شما به مسائل اخلاقی پایبند هستید و همیشه از عدالت و برابری دفاع می کنید. دوست دارید به محرومین کمک کنید و همیشه انگیزه ها و ایده آل های شخصیتان را پیاده کنید. وقتی به چیزی اعتقاد دارید، هیچ وقت از آن برنمی گردید و بر عقاید خود پافشاری می کنید.