اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فصل فراموشی فریبا» در دانمارک


«فصل فراموشی فریبا» در بخش مسابقه جشنواره بین المللی «سینما و هنر دانمارک» پذیرفته شد.

خبرگزاری مهر: «فصل فراموشی فریبا» در بخش مسابقه جشنواره بین المللی «سینما و هنر دانمارک» پذیرفته شد

سینمای ایران«فصل فراموشی فریبا» در دانمارک

فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی در پنجاه و هفتمین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره بین المللی «سینما و هنر دانمارک» پذیرفته شد که از ۲۷ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه در کپنهاک برگزار می شود.

چهارمین دوره این جشنواره با بزرگترین کنفرانس جهانی زنان و توسعه پایدار سازمان ملل متحد مقارن شده است، تمرکز این کنفرانس در مورد نحوه اجرای توسعه پایدار سلامت و رفاه و برابری جنسیتی زنان و دختران بر اساس منشور سازمان ملل خواهد بود که به اختصار «SDGs» نامیده می شود. این جشنواره و کنفرانس ها از بیست هفتم اردیبهشت تا اول خرداد ماه با حضور آژانس های سازمان ملل و نمایندگان دولت از جمله وزرا و نمایندگان مجلس بیش از ۲۵ کشور در دانمارک برگزار می شود.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به ساره بیات، امین زندگانی، هومن کیایی، شهین تسلیمی، سحر عبدالهی، ژیلا شاهی، بهزاد مشایخ و مهدی محتشمی نام برد.


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم فصل فراموشی فریبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین عکس ها از «فصل فراموشی فریبا»‌


«فصل فراموشی فریبا»‌ آخرین ساخته عباس رافعی روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

کافه سینما: «فصل فراموشی فریبا»‌ آخرین ساخته عباس رافعی روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

بازیگران: ساره بیات ،امین زندگانی ، شهین تسلیمی ،هومن کیایی ، مرجان سپهری ، ماجین موسوی، عباس شجاع ، فریبا آهنگ ، ژیلا آل رشاد ، ژیلا شاهی،مهدی محتشمی، سعید فرجی، عباس رستگار پور،پرستو مدانلو،عدنان کاپوسیان ، بهزاد مشایخ ، ابراهیم ابراهیمی،ابوالحسن علی محمدی ، علی گل زاده ، امیر کیوان معصوم، محمد سلمان اعلایی، محمد خالصی، مهسا نوعی ،سمانه صالحی ، فرناز قره خانی،سادیا جلالی پور ،سحر عبدالهی،گلاره دربندی، هدیه مشایخ، نازنین امینی،بهروز باغبان ، امیر حسی روحی ،عبد الرضا حمیدی ، شراره میزانی، سمانه صالحی، ساسان صالحی.