اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش مجدد محصولات ایران خودرو از شنبه



اعلام زمان فروش محصولات ایران خودرو,فروش محصولات ایران خودرو

فروش مجدد محصولات ایران خودرو از شنبه

وی درباره روش پرداخت هزینه خرید قطعی خودروها گفت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه ای از لحاظ نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: مشتریان از روز شنبه می توانند خودروهای مورد نظر خود را به صورت قطعی خریداری کنند.

 

عبداله بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: شرکت ایران خودرو برای تثبیت بازار و اطمینان به مردم مبنی بر این که تحریم ها هیچ آسیبی به روند تولید و قیمت نخواهد زد ، شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که می خواهند، به صورت قطعی از طریق سایت ایران خودرو خریداری کنند.

 

وی درباره روش پرداخت هزینه خرید قطعی خودروها گفت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه ای از لحاظ نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.

بابایی افزود: خودروها با قیمت مشخص و با قیمت مصوب در سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود.

 

بنابراین گزارش معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو پیش از نیز هر گونه اخباری مبنی بر تولید مجدد خودرو پیكان را تكذیب و تاکید کرده است: در حال تولید محصولات جدید با برند ملی در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی هستیم.

 

بابایی تصریح کرده است: انتشار خبر دور جدید تحریم‌های آمریكا در قالب تحریم صنعت خودرو كشورمان، علاوه بر حدس و گمان، برخی را بر آن داشت تا خودی نشان دهند و در پوشش نظر كارشناسی سخنانی بی‌پایه را بر زبان آورند كه با توجه به رشد صنعت خودرو در كشور، موجب وهن آن است.   

 

وی افزود: تولید مجدد خودرو پیكان كه از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته، خلاف واقعیت است كه نشان می‌دهد، گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو كشور ندارند.

 

بابایی گفت: این عده چشم بر توسعه این صنعت در كشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه كسب شهرت برای خود قرار می دهند.  

 

وی افزود: صنعت خودرو كشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو در این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است كه در آن امكان تولید مجدد خودرو پیكان و بازگشت به آن وجود ندارد .

 

معاون ایران خودرو در ادامه اعلام کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با ورود دومین خودرو با برند ملی (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنین تولید سومین خودرو با برند ملی(دنا) از سوی این شركت و برنامه عرضه آن تا اواخر سال جاری ثابت كرده كه گام در مسیری بی‌بازگشت گذاشته است.

بابایی گفت: صنعتگران در این حوزه تلاش می‌كنند محصولات خود را مبتنی بر نیازهای روزآمد شده بازار تولید كنند.

وی افزود: تردیدی نیست كه محدودیت‌های اینگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد تولید تاثیرگذار است و در حكم مانعی در این مسیر تلقی می‌شود، اما هیچ‌گاه نتوانسته است این چرخ را از حركت بازدارد./باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
محصولات جدید رنو در ایران خودرو وپارس خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با مدل ۹۱ آغاز شد



 

 

ایران خودرو , محصولات ایران خودرو

 

 

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فروش ویژه ایران خودرو در قالب طرح بهار تا بهار با مدل ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محصولات خودرو با مدل ۹۱ و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسرکشوربا شرایط آسان ومتنوع خرید خودرو به بازار عرضه می شوند.

محصولاتی همچون تندر۹۰ ، پژو ۴۰۵ ، ۲۰۶هاچ بک وصندوقدار ،سمند ،پارس وسوزوکی گرند ویتارا با شرایط نقد وتحویل فوری عرضه می شوند، همچنین مشتریان می توانند در ماه جاری پژو ۴۰۵ ،پارس ، سمند و۲۰۶ تیپ۲ را بصورت نقد واقساط خریداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو مشابه ماه گذشته است و در عین حال، شرایط فروش نسبت به ماه پیش متنوع تر و منعطف تر شده است.

طرح رنگین کمان که در سال جاری به عنوان موفق ترین شرایط فروش ایران خودرو در راستای مشتری مداری به شمار رفت ، پایان یافته و به جای آن طرح "بهارتا بهار" که نمادی از بهار انقلاب تا بهار طبیعت است، اعلام شده است..... /   خبرگزارى مهر