اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش فوری محصولات گروه سایپا تا آخرین روز سال



اخبار,فروش فوری محصولات گروه سایپا,لوگوی سایپا

فروش فوری محصولات گروه سایپا تا آخرین روز سال

مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی از فروش فوری محصولات این گروه تا روزهای پایانی سال خبر داد. حسن فروزانمهر گفت: گروه سایپا تا آخرین روز کاری سال 91 فروش محصولات خود را ادامه خواهد داد و خودرو مشتریان را به آنان تحویل می دهد.

 حسن فروزانمهر گفت: گروه سایپا تا آخرین روز کاری سال 91 فروش محصولات خود را ادامه خواهد داد و خودرو مشتریان را به آنان تحویل می دهد.

فروزانمهر در خصوص سبد محصولات فروش این گروه افزود شرایط فروش فوری اکثریت خودروهای سواری و سبک تجاری این گروه در حال حاضر جاری می باشد و گروه سایپا به منظور آرامش خاطر مشتریان خود و  استفاده از محصولات در ایام عید نوروز اقدام به ادامه تولید و فروش تا روز 28/12/91 خواهد نمود.

به گفته وی شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا  نیز هم اکنون جاری بوده و مشتریان می توانند از این فرصت استثنایی استفاده نمایند. همچنین صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای شرکت سایپا و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به قوت خود باقی است.

هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir   و یا نمایندگی مجازگروه سایپا در سراسر کشور  اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند./باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران



ویدیو مرتبط :
سال نو مبارک - فروش ویژه عید نو روز 1401 - محصولات پوشاک الیاف طبیعی فیلو بافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش فوری محصولات سایپا/فروش اینترنتی از امروز با شرایط تحویل فوری



آغاز فروش فوری محصولات سایپا/فروش اینترنتی از امروز با شرایط تحویل فوری

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حسن فروزانمهر اظهار کرد: در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال ۷۰ هزار دستگاه انواع خودرو عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه این تعداد خودرو با هدف شکستن قیمت‌های حاشیه بازار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از این خودروها به صورت پیش فروش و برخی نیز با شرایط تحویل فوری عرضه می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: عرضه محصولات به صورت تحویل فوری از روز پنجشنبه هفته گذشته در شبکه نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور آغاز شده و ظرف امروز و فردا نیز فروش اینترنتی با شرایط تحویل فوری آغاز خواهد شد.

وی افزود: با فروش فوری محصولات تلاش می‌کنیم مردم از مراجعه به بازار آزاد بی نیاز شده و بتوانند محصولات مدنظر خود را با قیمت منطقی و تعیین شده دریافت کنند.

فروزانمهر تصریح کرد: پیش فروش برای محصولات پارس خودرو با قیمت‌های قطعی در موعد تحویل فروردین و اردیبهشت نیز آغاز شده است. محصولات زامیاد هم در حال حاضر به صورت فروش فوری عرضه می‌شود./باشگاه خبرنگاران