اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش فوری سایپا 131



سایپا 131,فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا 131

خودروسازی سایپا هم راستای فروش نقدی محصولات خود از فروش فوری سایپا مدل ۱۳۱ با تحویل ۴۵ روزه خبر داد.

خودروسازی سایپا هم راستای فروش نقدی محصولات خود از فروش فوری سایپا مدل ۱۳۱ با تحویل ۴۵ روزه خبر داد.

گروه خودروسازی سایپا همزمان با اعلام قیمت‌های جدید انواع مدل‌های سایپا از همان روزهای نخست از برنامه این شرکت برای فروش فوری محصولات خود را خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در خصوص فروش فوری خودرو های تیبا، خانواده محصولات x۱۰۰ و وانت دیزل ، اظهارداشت: فروش این محصولات با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه هم اکنون برقرار است.

البته پیش فروش نقدی تیبا و محصولات خانواده x۱۰۰ با موعد تحویل مرداد تا مهر ماه ۹۲ با سود مشارکت ۲۵ درصدی جاری و پیش فروش نقدی وانت های بنزینی و دو گانه سوز با سود مشارکت ۱۸ درصدی و موعد تحویل مرداد ماه ۹۲ نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

هم اکنون در کنار فروش نقدی محصولات مذکور سایپا از فروش فوری خودروی سایپا مدل۱۳۱ ای ایکس با ایربگ و ترمز ای بی اس با نرخ اقساط ۱۵ درصد سالیانه خبر می دهد. زمان تحویل این خودرو ۴۵ روزکاری و از زمان تشکیل و تکمیل پرونده اعتباری و تکمیل وجه پیش پرداخت خواهد بود.

قیمت این خودروی فروش فوری ۱۵ میلیون و۷۶۷ هزار تومان است که مشتریان می توانند با استفاده از تسهیلات ۸ میلیون و ۶۷۱ هزارو ۸۵۰ تومان در اقساط ۳۶ ماهه ضمن پرداخت مبلغ ۸میلیون و ۵۱۹ هزار و ۳۸۶ تومان آن را خریداری نمایند.

البته قیمت های فوق براساس فاکتور صادره توسط سایپا بوده و در صورت تغییر در قیمت، نرخ عوارض، مالیات و بیمه و ... مبلغ مابه التفاوت نقداً دریافت خواهد شد./خبرگزاری تسنیم

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
فروش تجهیزات و وسایل آهنگری (( فوری ، فوری ))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش فوری محصولات سایپا/فروش اینترنتی از امروز با شرایط تحویل فوری



آغاز فروش فوری محصولات سایپا/فروش اینترنتی از امروز با شرایط تحویل فوری

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حسن فروزانمهر اظهار کرد: در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال ۷۰ هزار دستگاه انواع خودرو عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه این تعداد خودرو با هدف شکستن قیمت‌های حاشیه بازار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از این خودروها به صورت پیش فروش و برخی نیز با شرایط تحویل فوری عرضه می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: عرضه محصولات به صورت تحویل فوری از روز پنجشنبه هفته گذشته در شبکه نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور آغاز شده و ظرف امروز و فردا نیز فروش اینترنتی با شرایط تحویل فوری آغاز خواهد شد.

وی افزود: با فروش فوری محصولات تلاش می‌کنیم مردم از مراجعه به بازار آزاد بی نیاز شده و بتوانند محصولات مدنظر خود را با قیمت منطقی و تعیین شده دریافت کنند.

فروزانمهر تصریح کرد: پیش فروش برای محصولات پارس خودرو با قیمت‌های قطعی در موعد تحویل فروردین و اردیبهشت نیز آغاز شده است. محصولات زامیاد هم در حال حاضر به صورت فروش فوری عرضه می‌شود./باشگاه خبرنگاران