اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فرهاد» به موزه سینما یادگاری می‌دهد


یادگارها و دست‌نوشته‌های فرهاد خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ ایران از اول تیرماه به موزه سینما منتقل می‌شوند.

یادگارها فرهاد كه شامل سازها، دست‌نوشته‌ها و ... می‌شود در غرفه‌ای در موزه سینما در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. ساعت بازدید از موزه سینما واقع در ساختمان قدیمی باغ فردوس از آغاز تابستان یك ساعت افزایش می‌یابد.



علاقه‌مندان سینما و دوستداران آشنایی با پیشینه سینما در ایران و حضور بین‌المللی سینمای ایران می‌توانند از اول تیرماه هر روز به جز تعطیلات از ساعت 9 صبح تا 18 به موزه سینما مراجعه كنند. موزه در روزهای عزاداری رسمی تعطیل است و ساعت كار آن در روزهای تعطیل نیز از ساعت 14 تا 18 خواهد بود.

منبع : خبرگزاری برنا
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
موزه سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موزه سینما از یادگاری‌های مخملباف پاک شود


جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در نامه‌ای به پزشک مدیرعامل موزه سینما دستور برداشتن آثار مخملباف از موزه سینما را صادر کرد.

خبرگزاری مهر: جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در نامه‌ای به پزشک مدیرعامل موزه سینما دستور برداشتن آثار مخملباف از موزه سینما را صادر کرد.

در این نامه آمده است: ایام پرفیض ماه مبارک رمضان فرصتی است که در آستان و میهمانی دوست تمرین بندگی و عبودیت را به نمایش بگذاریم. ملت بزرگ و مسلمان ایران با تکیه بر باورهای دینی، انقلابی و فرهنگی خود در میان ملل جهان جایگاه ویژه ای یافته است و نقش بی بدیل آن در تحولات جهانی و منطقه ای و تاریخی غیرقابل انکار است.

 البته معدود افراد خود باخته و بی ریشه هستند که در مقابل عظمت ملت بزرگ ایران به دنبال کسب افتخارات رذیلانه هستند و حاضرند همه هویت و داشته های تاریخی و اسلامی خود را به تاراج بگذارند.


حضور یک فیلمساز ایرانی که با حمایت و پول نهادهای انقلابی و سازمان های دولت ایران ده فیلم اول خود را ساخته است تا مشق سینمایی کند، امروز در آغوش غاصبان قدس و صهیونیسم جنایتکار به تجلیل از آنان و یک آیین ضاله که ساخته و پرداخته انگلیس است تمسک می جوید و درس صلح و دینداری می دهد!!

جا دارد در ماهی که جمعه آخر آن با فریادهای بلند و تظاهرات میلیونی ملت بزرگ اسلام بر علیه صهیونیست ها رقم می‌خورد ساحت موزه سینمای ایران از لوث یادگاری های این فیلمساز تا زمانی که در این وادی ضلالت می لغزد پاک و منزه شود.