اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار از زندان مانند آب خوردن!



فرار از زندان مانند آب خوردن

 اداره زندان های دانمارك امروز تایید كرد كه یك زندانی زندان اوستجیلند واقع در شبه جزیره جاتلند روز جمعه گذشته از در اصلی زندان فرار كرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، یورگن بانگ، مدیر زندان اوستجیلند به نوبه خود تایید كرده است: یك زندانی بعد از ظهر جمعه از در اصلی زندان فرار كرده است.

پلیس كپنهاگ نیز گفت: زندانی فراری محمد فیقیقی نام داشته و حكم بازداشت بین المللی او صادر شده است.

 

به گزارش رسانه های دانمارك، فیقیقی رئیس یك باند تبهكاری موسوم به "نقاش" پیش از این دو بار تلاش كرده بود از زندان فرار كند. وی روز جمعه حوالی ساعت 15 به وقت محلی به در اصلی زندان مراجعه و به نگهبان گفت كه مجوز مرخصی تعطیلات آخر هفته را برای خروج زندان دریافت كرده است. نگهبان نیز بی آنكه مدارك وی را بررسی كند در زندان را به رویش گشوده و فیقیقی با سوار شدن به یك تاكسی از زندان گریخت.

 

به نوشته مطبوعات دانمارك، نگهبان 20 دقیقه بعد هنگامی كه زندانی اصلی كه مجوز مرخصی داشت خود را به او معرفی كرد متوجه اشتباهش شد. نگهبان ساده لوح فعلا از كار خود معلق شده است.

فیقیقی به اتهام قصد قتل یك شاهد به هشت سال زندان محكوم شده بود. تلاش پلیس دانمارك برای یافتن او بی نتیجه مانده و گمان می رود كه به كشور مغرب گریخته باشد،اما پلیس هنوز این مساله را تایید نكرده است.

زندان اوستجیلند در اكتبر سال 2006 افتتاح شده و یكی از امن ترین و مدرنترین زندان های دانمارك است. در این زندان كه 228 زندانی محبوس هستند 260 كارمند و نگهبان به كار اشتغال دارند/جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
فرار از دست پلیس ( آب خوردن )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به جاي آب خوردن ازبطري آب شيرمصرف کنيد!!



 

به جاي ازبطري آب خوردن ازآب شيرمصرف کنيد!!


آيا مي دانيد به چه دليل توصيه مي شود که از آب شير مصرف کنيد نه آب بطري؟

تحقيقات جديد نشان مي‌دهد آب بطري بيش‌تر از آب شير باکتري دارد. حتي در بعضي از موارد ميزان باکتري آب بطري تا 100 برابر حد مجاز است.
70 درصد از برند‌هاي آب بطري در مغازه‌ها داراي مقادير بالاي باکتري هستند. آب شير به مراتب کم‌تر باکتري در خود دارد.
آب بطري‌ها به آن اندازه که ما فکر مي‌کنيم خالص نيستند. تعداد باکتري‌هاي در بعضي از بطري‌ها حتي از صد برابر ميزان مجاز نيز بالاتر است.
بايد کنترل‌هاي بيش‌تري در مورد ساخت بطري‌هاي آب در کارخانه‌ها انجام شود. البته ما انتظار نداريم که هيچ ميکروارگانسمي در آب بطري نباشد، اما تحقيقات ما نشان مي‌دهد تعداد باکتري‌هاي موجود در اين بطري‌ها 100 برابر حد مجاز است.
اگر شما به آب شير با کيفيت خوب دسترسي داريد، هيچ نيازي نيست که آب بطري بنوشيد. در کمال تعجب بسياري از مصرف کنندگان تصور مي‌کنند چون بابت آب بطري پول پرداخت مي‌کنند، آن ها خالص‌تر و مطمئن‌تر نسبت به آب شير هستند.
باکتري‌هايي که در آب بطري هستند معمولا منجر به بروز بيماري نمي‌شوند. اما مقادير بسيار بالاي باکتري در اين بطري‌ها مي‌تواند براي افرادي مانند زنان باردار، نوزادان و سالمندان خطرناک باشد.
علاوه بر اين پلاستيک به کار رفته در ساخت اين بطري‌ها هزينه‌هاي سنگيني براي محيط زيست به همراه دارد. بنابراين کارشناسان معتقدند مردم تا حد ممکن بايد از آب شير استفاده کنند.
اما اگر زماني شما تشنه شديد و دسترسي به شير آب نداشتيد خريد آب بطري ارزش بهايي که مي‌پردازيد را دارد.....

سیمرغ