سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

به جاي آب خوردن ازبطري آب شيرمصرف کنيد!!



 

به جاي ازبطري آب خوردن ازآب شيرمصرف کنيد!!


آيا مي دانيد به چه دليل توصيه مي شود که از آب شير مصرف کنيد نه آب بطري؟

تحقيقات جديد نشان مي‌دهد آب بطري بيش‌تر از آب شير باکتري دارد. حتي در بعضي از موارد ميزان باکتري آب بطري تا 100 برابر حد مجاز است.
70 درصد از برند‌هاي آب بطري در مغازه‌ها داراي مقادير بالاي باکتري هستند. آب شير به مراتب کم‌تر باکتري در خود دارد.
آب بطري‌ها به آن اندازه که ما فکر مي‌کنيم خالص نيستند. تعداد باکتري‌هاي در بعضي از بطري‌ها حتي از صد برابر ميزان مجاز نيز بالاتر است.
بايد کنترل‌هاي بيش‌تري در مورد ساخت بطري‌هاي آب در کارخانه‌ها انجام شود. البته ما انتظار نداريم که هيچ ميکروارگانسمي در آب بطري نباشد، اما تحقيقات ما نشان مي‌دهد تعداد باکتري‌هاي موجود در اين بطري‌ها 100 برابر حد مجاز است.
اگر شما به آب شير با کيفيت خوب دسترسي داريد، هيچ نيازي نيست که آب بطري بنوشيد. در کمال تعجب بسياري از مصرف کنندگان تصور مي‌کنند چون بابت آب بطري پول پرداخت مي‌کنند، آن ها خالص‌تر و مطمئن‌تر نسبت به آب شير هستند.
باکتري‌هايي که در آب بطري هستند معمولا منجر به بروز بيماري نمي‌شوند. اما مقادير بسيار بالاي باکتري در اين بطري‌ها مي‌تواند براي افرادي مانند زنان باردار، نوزادان و سالمندان خطرناک باشد.
علاوه بر اين پلاستيک به کار رفته در ساخت اين بطري‌ها هزينه‌هاي سنگيني براي محيط زيست به همراه دارد. بنابراين کارشناسان معتقدند مردم تا حد ممکن بايد از آب شير استفاده کنند.
اما اگر زماني شما تشنه شديد و دسترسي به شير آب نداشتيد خريد آب بطري ارزش بهايي که مي‌پردازيد را دارد.....

سیمرغ


ویدیو مرتبط :
آب خوردن گوسفندان بصورت بهداشتی از شیر آب در اسفیدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردن آب سرد بعد از غذا یعنی خوش آمدگفتن به سرطان!



 

 

خوردن آب سرد بعد از غذا یعنی خوش آمدگفتن به سرطان!

 

پارسینه نوشت: شاید نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا، بسیار لذت بخش است اما آب سرد موادروغنی که در آن لحظه مصرف کرده اید را سفت و روند هضم غذا را کند میکند.

 

زمانی که این رسوبها با اسید واکنش نشان میدهند و شکسته میشوند و سریعتر از غذاهای جامد، توسط روده جذب میشوند بسیار سریع این امر موجب چاقی و سپس سرطان میشود.

 

بهتر این است که بعد از غذا، سوپ گرم و یا آب ولرم مصرف کنید./عصرایران