اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فحاشی مکانی به خبرنگاران و عکاسان


دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از گل‌زنی به پرسپولیس به عکاسان و خبرنگاران پشت دروازه بی‌احترامی کرد.

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، فولاد خوزستان و پرسپولیس ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

*در دقیقه 25 علی دایی روی یک صحنه که داور خطا اعلام نکرد اعتراض داشت. به همین خاطر یدالله سلیمانی سمت او رفت و اعلام کرد نباید اعتراض کند که دایی در پاسخ گفت او با داور چهارم صحبت می‌کند و سلیمانی نباید به این مسئله کاری داشته باشد.

*محسن مسلمان و پیام صادقیان زمانی که پا به توپ می‌شدند تماشاگران شعار قلیونی قلیونی می‌دادند.

*پس از گل پرسپولیس بهزاد غلامپور طبق معمول در آغوش علی دایی پرید و محسن فروزان و جواد منافی این کار را انجام دادند.

*پس از به ثمر رسیدن گل تساوی فولاد خوزستان او با فردی که پشت دروازه بود و کاور صدا و سیما به تن داشت درگیری پیدا کرد و برای این فرد خط و نشان کشید که در پایان بازی با او برخورد می‌کند. همچنین مکانی به عکاسان و خبرنگاران حاضر در آنجا فحاشی کرد وقتی مأمور نیروی انتظامی قصد بردن آن فرد را داشت خبرنگاران با بیان اینکه مکانی فحاشی کرده است از این کار جلوگیری کردند.

*احمد سجادی و حسین ابن قاسم برای دلجویی از خبرنگاران به سمت آنها رفتند و به دلیل آن حرکت از آنها عذرخواهی کردند.


ویدیو مرتبط :
شوت سوشا مکانی به سمت عکاسان پشت دروازه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق تجهیزات عکاسان و خبرنگاران در کاخ جشنواره فجر



مرد میانسالی که در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در کاخ این جشنواره و در برج میلاد اقدام به سرقت چندین فقره گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و تجهیزات همراه خبرنگاران و عاسان از سالن استقرار خبرنگاران کرده بود، دستگیر شد.

ساعت 30 دقیقه بامداد سه شنبه 21 بهمن، مأموران کلانتری 137 نصر، از طریق گزارش تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110، از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت اموال و تجهیزات خبرنگاران و عکاسان در سالن محل استقرار خبرنگاران در برج میلاد و محل برگزاری جشنواره فیلم فجر کرده بود، مطلع شدند.

پس از اعلام این گزارش، مأموران با حضور در محل برج میلاد، اقدام به بررسی موضوع کردند؛ یکی از خبرنگاران در اظهاراتش به مأموران عنوان کرد که فرد دستگیر شده، چهارشنبه گذشته اقدام به سرقت یک کیف لب تاپ مشکی رنگ، مودم وایرلس و برخی از تجهیزات همراهم کرد و امروز صبح در تماسی، عنوان کرد که قصد بازپس دادن تجهیزات به سرقت رفته را دارد؛ لذا در قراری صوری، اقدام به دستگیری وی کردیم.


مأموران پس از شنیدن اظهارات خبرنگاران، اقدام به دستگیری متهم میانسال کردند و در بازرسی از وی، موفق به کشف یک عدد گوشی تلفن همراه مدل بالای بدون سیم کارت کردند که برای ادامه تحقیقات، وی را به کلانتری 137 گیشا منتقل کردند.


متهم پس از انتقال به کلانتری و در خلال بازجویی ها، نسبت به سرقت تجهیزات عکاسان و خبرنگاران مستقر در سالن محل استقرار خبرنگاران در کاخ جشنواره برج میلاد اعتراف کرد.


سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137 نصر در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با تأیید خبر دستگیری سارق تجهیزات عکاسان و خبرنگاران مستقر در کاخ جشنواره برج میلاد گفت: این متهم سابقه دار پس از اتمام تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده به همراه مدارک و اسناد به دست آمده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پایتخت با حضور در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر به دنبال تأمین هر چه بیش تر امنیت در محل برگزاری جشنواره بوده و با هرگونه نابهنجاری به صورت قاطع برخورد خواهند کرد. از این رو از شهروندان نیز تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و ناهنجاری، گزارش خود را از طریق مرکز فوریت های 110، در اختیار پلیس قرار دهند. 


   اخبار  حوادث  -  تسنیم