اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتوای یک مرجع تقلید درباره هدر دادن آب


یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: آلوده کردن و هدردادن آب از نظر شرع مقدس اسلام حرام است.

خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: آلوده کردن و هدردادن آب از نظر شرع مقدس اسلام حرام است.

آیت‌الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با قدردانی از اقداماتی که در راستای حفاظت محیط زیست انجام شده اظهار کرد: دین مبین اسلام اهمیت زیادی به مسئله حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی قائل است.

وی با بیان اینکه در آموزه های دینی اسلام توصیه های زیادی به این مسئله شده است گفت: متاسفانه مردم آنچنان که باید به حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از آب توجه نمی‌کنند.

این مرجع تقلید، تاکید کرد: مردم ما باید نسبت به حفظ محیط زیست و منابع آبی توجه بیشتری داشته باشند.

در ابتدای این دیدار معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی از فعالیت‌های این سازمان و برنامه‌های در دست اقدام ارائه کرد.


ویدیو مرتبط :
نجات بغداد با یک فتوای مرجع عالیقدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب‌ فتوای یک مرجع تقلید درباره اهدا عضو


دفتر آیت الله صافی گلپایگانی صدور فتوا از سوی معظم له در خصوص اهدای عضو بیمار مرگ مغزی تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: دفتر آیت الله صافی گلپایگانی صدور فتوا از سوی معظم له در خصوص اهدای عضو بیمار مرگ مغزی تکذیب شد.

در اطلاعیه صادر شده از سوی دفتر آیت الله صافی گلپایگانی آمده است:‌ در پی انتشار مصاحبه‌ای در برخی از سایت‌های خبری درباره نظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف پیرامون اهدای عضو بیماری که مرگ مغزی شده است، به اطلاع می‌رساند انتساب بیانات مطرح شده به معظم له صحیح نیست.

شایان ذکر است کتایون نجفی‌زاده رئیس واحد اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگویی در زمینه نظر علما از جمله آیت الله صافی گلپایگانی درباره وضعیت بیمار مرگ مغزی و اهدای عضو وی اظهار نظر کرده است.