اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فاطما گل»، پای صندوق رأی رفت +عکس


ترکیه (7 ژوئن) شاهد برگزاری بیست‌وپنجمین انتخابات پارلمانی ترکیه در 81 استان خود بود؛ انتخاباتی که ممکن است نتیجه‌اش نظام ترکیه را از پارلمانی به ریاست‌جمهوری تغییر دهد.

فرارو: ترکیه (7 ژوئن) شاهد برگزاری بیست‌وپنجمین انتخابات پارلمانی ترکیه در 81 استان خود بود؛ انتخاباتی که ممکن است نتیجه‌اش نظام ترکیه را از پارلمانی به ریاست‌جمهوری تغییر دهد.

مردم ترکیه،  پای صندوق‌های رأی  رفتند و 550 عضو پارلمان  را انتخاب کردند؛ «برن سات» بازیگر سرشناس ترکیه نیز در این انتخابات شرکت کرد.
 
برن سال ۲۰۱۲ در سومین فیلم خود به نام فصل کرگدن به کارگردانی بهمن قبادی بازی کرد. در این فیلم نقش دختر مونیکا بلوچی را بازی می‌کرد. برن در سال ۲۰۱۴ با یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ازدواج کرد.

«فاطما گل»، پای صندوق رأی رفت +عکس


ویدیو مرتبط :
فاطما گل پای صندوق رای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اسد و همسرش پای صندوق رأی


بشار اسد رئیس جمهور سوریه با حضور در یکی از مراکز رأی گیری به همراه همسرش، رای خود را به صندوق انداخت‬. فرارو: بشار اسد رئیس جمهور سوریه با حضور در یکی از مراکز رأی گیری به همراه همسرش، رای خود را به صندوق انداخت‬.


بشار اسد رأی خود را در حوزه انتخاباتی مستقر در مدرسه "شهید نعیم معصرانی" در محله "المالکی" شهر دمشق به صندوق انداخت.

(تصاویر) بشار اسد و همسرش رای دادند

(تصاویر) بشار اسد و همسرش رای دادند