اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غش كردن یک کاندیدا هنگام ثبت‌ نام!


حاشیه‌های ثبت نام نامزدهای عجیب و غریب در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داشت؛ حاشیه‌هایی مثل حضور مردی كه 20 ژاكت پوشیده بود و 10 ژاكت هم در پلاستیك داشت و باز می‌گفت سردم است، یا جوان 22 ساله دیپلم ردی كه می‌خواست دایی را وزیر ورزش كند.

جام جم آنلاین:  حاشیه‌های ثبت نام نامزدهای عجیب و غریب در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داشت؛ حاشیه‌هایی مثل حضور مردی كه 20 ژاكت پوشیده بود و 10 ژاكت هم در پلاستیك داشت و باز می‌گفت سردم است، یا جوان 22 ساله دیپلم ردی كه می‌خواست دایی را وزیر ورزش كند.

 امروز پنجشنبه 19 اردیبهشت جریان ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت كشور ادامه دارد و  مانند سال های گذشته در كنار افراد صاحب نام افراد گمنامی نیز برای ثبت نام حاضر می شوند كه حضور آنها با حاشیه های جالبی همراه است.

علی دایی وزیر ورزش می شود

«علیرضا هاشمیان» جوان 22 ساله دیپلم ردی كه در حال حاضر در تهران سكونت دارد و خود را مسئول تداركات تیم نفت تهران معرفی می كند؛ موقع ثبت نام برای انتخابات، هدف از نامزدی خود را ایجاد اشتغال و رونق ورزش در كشور اعلام می كند و می گوید: اگر پیروز انتخابات شوم علی دایی وزیر ورزش من خواهد بود.

غش كردن هنگام ثبت نام

فردی كه خود را سردار «حسین جمشیدی» و از فرماندهان دوران جنگ و همچنین فرمانده خرمشهر معرفی می كرد موقع ثبت نام عصبانی شد و از حال رفت. وی كه به سختی نفس می كشید در ابتدا به عكاسان می گفت از من عكس بگیرید؛ اما وقتی غش كرد و دوباره به هوش آمد می گفت كه به خاطر جمهوری اسلامی از من عكس نگیرید.

ثبت نام فردی مسلط به 5 زبان زنده دنیا

«مرتضی حسنعلی» كه خود را 42 و نیم ساله معرفی می كرد، گفت: من آمده ام تا ارباب رجوع را پادشاه كنم.

وی كه 10 فرمان انتخاباتی دارد، افزود: 40 هنر دارم و آمده ام كه ایران را به چین دوم تبدیل كنم.

او كه می گفت به 5 زبان زنده دنیا مسلط است جملاتی را به زبان های عربی، هندی، انگلیسی، آلمانی و بلغاری بیان كرد.

این فرد خود را مهندس الكترونیك فارغ التحصیل از وزارت ارشاد !؟ معرفی می كرد؛ گفت: تاجر انگشتر در سوریه لبنان و ایران هستم؛ او به نشانه اثبات شغلش به خبرنگاران 6 انگشتری را كه در دستانش بود نشان می داد.

سردش بود!


غلامرضا آقایی كه 20 ژاكت پوشیده بود و 10 ژاكت هم در داخل یك پلاستیك به همراه خود داشت هدف از نامزدی خود را ساختن ایران عنوان كرد و گفت: ساكن قم هستم و شغلم دستفروشی است.

وی كه 51 سال دارد؛ افزود: هر روز صبح كتاب جغرافیای دوم راهنمایی را می خوانم و بعد كه سر حال شدم از خانه بیرون می آیم.

این نامزد انتخابات گفت: دیروز از قم به سمت تهران راه افتادم و 30 ژاكت پوشیدم وقتی به دم در وزارت كشور رسیدم 10 ژاكت را درآوردم تا در وزارت كشور كسی مرا مسخره نكند.

كاندیدایی كه از همسرش جدا شده!


باشگاه خبر نگاران جوان: تاجر انگشتر هم سومین نامزدی بود كه برای تصدی پست ریاست جمهوری وارد وزارت كشور شد.

نكته جالب توجه این نامزد ریاست جمهوریی این بود كه چهار انگشتر به ارزش 20 میلیون تومان در دست داشت كه البته وی گردنبند و دستبند زنجیر نیز داشت.

این تاجر خود را مرتضی حسینی 54 معرفی كرده و در جمع خبرنگاران گفت: چون لیاقت ریاست جمهوری ندارم! در این دوره شركت كردم.

وی تصریح كرد: 40 هنر دارم و با ده فرمان و ده دستور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

این تاجر با خبرنگار باشگاه خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت: چند سال است که از همسرش طلاق گرفته و سه بار در لبنان و سه بار در سوریه به خواستگاری رفته است.

سومین زن هم نامزد ریاست جمهوری شد

همچنین سومین روز از پثبت نام حاشیه دیگری را هم رقم زد و سومین زن هم برای نامزدی ثبت نام كرد كه 30 ساله و فوق لیسانس علوم سیاسی دارد.

دوره خوش و خوشگلی ایران!

از دیگر نکات جالب روز سوم ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری حضور فردی بود که خود را بیکار معرفی کرد و البته گفت: به قدری پولدار است که به اندازه چند صد سال دیگر از آن ارتزاق کند!

وی همچنین خطاب به خبرنگاران گفت: از امشب به مردم بگویید ما جنگ طلب نیستیم و دیگر کاری نداشته باشید بقیه کارها را به من بسپارید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دنیا بداند كه دوره خوش و خوشگلی ایران است.


ویدیو مرتبط :
بچه خوش خنده غش غش میخنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام یک کاندیدا در آنتراکت کلاس درس


نظر احمد توکلی در خصوص کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات مجلس،‌کاندیداتوری کارگردان و تهیه کننده سینما و ثبت نام یک استاد دانشگاه در وقت آنتراکت کلاس درسی از مهمترین حاشیه‌های امروز ستاد انتخابات کشور در فرمانداری تهران بود.

خبرگزاری فارس: نظر احمد توکلی در خصوص کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات مجلس،‌کاندیداتوری کارگردان و تهیه کننده سینما و ثبت نام یک استاد دانشگاه در وقت آنتراکت کلاس درسی از مهمترین حاشیه‌های امروز ستاد انتخابات کشور در فرمانداری تهران بود.

چهارمین روز از انتخابات مجلس شورای اسلامی در در حالی به پایان رسید که حواشی آن از دید خبرنگاران پنهان نماند.

*خبرنگاران در ساعات اولیه فردای شب یلدا با تاخیر به محل فرمانداری تهران رسیدند؛ به گونه‌ای که به محض ورود به ستاد انتخابات انصاریان داماد آیت‌الله مهدوی کنی برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از  حوزه انتخابیه تهران به محل ستاد انتخابات کشور آمد.

*غلامرضا نحوی داوطلبی که در روزهای نخست برای ثبت نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به فرمانداری تهران آمده بود نیز مجددا به فرمانداری تهران آمد تا پرونده خود را تکمیل کند.

*حبیب الله کاسه ساز کارگردان و تهیه کننده سینما نیز برای کاندیداتوری خود از حوزه انتخابی تهران به فرمانداری تهران آمد. اما به خبرنگاران گفت که فعلا بنا ندارد مصاحبه‌ای صورت دهد.

*احمد توکلی نماینده مردم تهران نیز برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خیابان مطهری آمد.

وی می‌گفت قبل از آنکه به فرمانداری بیاید به وزارت کشور رفته اما شلوغی ستاد انتخابات در خیابان فاطمی وی را مجبور کرده تا به فرمانداری تهران مراجعه کند.

توکلی در پاسخ به خبرنگاران ابتدا گرایش سیاسی خود را مستقل معرفی کرد اما در عین حال تاکید کرد که من یک اصولگرا هستم اما همواره شخصیت مستقل خود را نیز حفظ کرده‌ام.

 وقتی خبرنگاران در مورد احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد از احمد توکلی سوال پرسیدند وی به طور قاطع تصریح کرد که به نظر من محمود احمدی‌نژاد صلاحیت کاندیداتوری مجلس را ندارند.

*خانم داداشیان مدیرعامل بنیاد باران هم امروز به ستاد انتخابات کشور آمد اما در مواجه با خبرنگاران گفت که به خاطر حواشی امروز که برای خانم الهه کولایی در وزارت کشور اتفاق افتاده بنا ندارد گفت‌وگو کند.

*یک استاد دانشگاه هم امروز برای انتخابات در پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران آمد و گفت که در وقت آنتراکت آمده تا ثبت نام کند و زود برگردد چرا که دانشجویانش در کلاس درس منتظر وی هستند. بنابراین وقتی برای مصاحبه با خبرنگاران ندارد.