اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت مجازی ده ها هزار نفر از رهبر انقلاب


دوشنبه گذشته خبر عمل جراحی حضرت آیت الله خامنه ای اعلام شد و همزمان موج ملی تماس ها و احوالپرسی ها از ایشان فضای مجازی را گرفت.

خبرگزاری ایرنا: دوشنبه گذشته خبر عمل جراحی حضرت آیت الله خامنه ای اعلام شد و همزمان موج ملی تماس ها و احوالپرسی ها از ایشان فضای مجازی را گرفت.

سایت http://farsi.khamenei.ir این امکان متمرکز را فراهم کرده است تا همگان بتوانند از فرصت مجازی عیادت از رهبر انقلاب برخوردار شوند.

در گزارش سایت رهبر معظم انقلاب آمده است: بسیاری مایل هستند که به دیدار و عیادت معظم له بروند و طبعاً ملاقات حضوری، به دلیل محدودیت های گوناگون ممکن نیست؛ اما این صفحه می تواند امکانی باشد برای شما از طریق فضای مجازی که به عیادت حضرت آیت الله خامنه ای می رفتید چه می گفتید؟

براساس اعلام این سایت، تا ظهر شنبه ۳۶۴ هزار و 566 نفر از کاربران تا ظهر شنبه (دیروز) از رهبر معظم انقلاب عیادت مجازی کرده اند و همچنین بیش از ۳۱ هزار نظر ارسال شده است که برای مراجعه کنندگان قابل درسترسی است.


ویدیو مرتبط :
عیادت هنرمندان از رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیادت رهبر انقلاب از طریق فضای مجازی


از آنجا که به دلیل محدودیت‌های گوناگون ملاقات حضوری از رهبر انقلاب، امکانپذیر نیست؛ "دفتر حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله خامنه ای" صفحه ای را با عنوان " اگر به عیادت می رفتم..." در سایت اینترنتی خود برای عیادت از طریق فضای مجازی قرار داده است.

خبرگزاری مهر: صبح روز دوشنبه خبر عمل جراحی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد و از ساعات اولیه‌ی انتشار این خبر، نظرات و پیام های محبت‌آمیزی از سوی مردم به دفتر رهبر معظم انقلاب می‌رسید و بسیاری نیز مایل بودند که به دیدار و عیادت معظم‌له بروند.

بنابراین گزارش، بدلیل آنکه ملاقات حضوری از رهبر انقلاب، به دلیل محدودیت‌های گوناگون امکانپذیر نیست؛ "دفتر حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله خامنه ای" صفحه ای را با عنوان " اگر به عیادت می رفتم..." در سایت اینترنتی خود برای عیادت از طریق فضای مجازی قرار داده است.

مردم می توانند برای عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی به این سایت مراجعه کنند.