اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کسب و کار در بدترین شرایط!


ظاهرا سیل ناشی از بارش های موسمی اندونزی و از جمله پایتخت ، جاکارتا، را در بر گرفته است.اما برخی از مردم از جمله کاسبها، که این سیل و بارش های موسمی برایشان مهم نیست همچنان به کار خود زیر سیل و باران ادامه می دهند.

خبرآنلاین:  ظاهرا سیل ناشی از بارش های موسمی اندونزی و از جمله پایتخت ، جاکارتا، را در بر گرفته است.

هزاران نفر از مردم نیز بی خانمان شده و به سوی مناطق مرتفع رفته و اسکان داده شده اند.



اما برخی از مردم از جمله کاسبها، که این سیل و بارش های موسمی برایشان مهم نیست همچنان به کار خود زیر سیل و باران ادامه می دهند؛ از جمله این خانم محترم که حاضر به ترک اغذیه فروشی خود نشده است.

از بشقاب های روی میز سیل گرفته هم معلوم است مشتری نیز دارد.

اینکه مشتریان با قایق یا با پای پیاده به مغازه آمده اند ، معلوم نیست اما به هر جهت شجاعت این خانم ستودنی است.


ویدیو مرتبط :
کار کردن در بدترین شرایط !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجید صالح:استقلال در بدترین شرایط خودش قرار دارد/10 ماه است که داریم بدون پول کار می کنیم



وضعیت اقتصادی استقلال ,باشگاه استقلال

مجید صالح:استقلال در بدترین شرایط خودش قرار دارد/10 ماه است که داریم بدون پول کار می کنیم

مربی استقلالی ها می گوید آنها در بازی با سایپا مجبور به گرفتن سه امتیاز هستند.

مجید صالح که به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری شرکت کرده بود درباره بازی با سایپا گفت:«دیدار خیلی سختی است اما ما برای گرفتن هر سه امتیاز مجبوریم که سایپا را شکست دهیم.»او این را گفت و ادامه داد:«بنده 23 سال در سایچا فعالیت ورزشی کرده ام و خودم را یک سایپایی می دانم.

 

نگاه به لوگوی روی پیراهنم نکنید،البته این را هم بدانید که برای موفقیت استقلال تمام تلاشم را می کنم.»

مربی استقلال با بیان اینکه استقلال در یکی از بدترین شرایط خودش قرار دارد ادامه داد:«بازیکن محروم و آسیب دیده زیاد داریم.باید بگویم که شرایط برای ما خیلی سخت است اما نباید از کنار نام بزرگ استقلال هم عبور کنیم.هرچند که این بازی برای ما سخت است اما می خواهیم هم سه امتیاز را بگیریم و هم کاری کنیم که تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند.»


او اشاره به مشکلات مالی استقلال کرد و ادامه داد:«جدا از اینکه بخشی از مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده ایم امسال هم هیچ پولی نگرفته ایم.تقریبا 10 ماه می شود که بدون پول داریم کار می کنیم.نه تنها آندو بلکه بقیه بازیکنان هم مشکل مالی دارند.به هر حال باید گفت که آندو در این بازی محروم بود و نمی توانست مقابل سایپا به میدان برود.»

/خبرآنلاین