اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: وِلکام سینیور مالدینی!


مالدینی یک افسانه واقعی بود که دو دهه سانتر میکرد و تکل میزد و با میلان عنوان درو میکرد و در تمام این سالها جذاب بود

سایت گل: پائولو مالدینی کبیر در ایران؛ اتفاقی که اگر یک دهه پیش می افتاد، یک قیامت واقعی بپا میکرد. سمبل سوپراستارهای نسل قبل؛ نسلی که بکام و کریستیانو نداشت، اما ستاره های جذاب و خوش تیپ هم کم نداشت: دیوید ژینولا و روبرتو باجو و سرآمد همه البته پائولوی کبیر.

مالدینی یک افسانه واقعی بود که دو دهه سانتر میکرد و تکل میزد و با میلان عنوان درو میکرد و در تمام این سالها جذاب بود. فرقی هم نمیکرد که در کنارش چه کسانی باشند. از فان باستن و گولیت و دونادونی و آلبرتینی تا روبی باجو و اینزاگی... ستاره ها یکی یکی می آمدند و میرفتند اما پائولوی کبیر سرجایش بود. تا اینکه پس از 25 سال کفشهایش را آویخت و شماره سه افسانه ای را به خاطرات ما سنجاق کرد.

... ول کام سینیورمالدینی




ویدیو مرتبط :
مالدینی 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: وقتی پایان رافت مالدینی را خِفت کرد!


پایان رافت بزرگترین غنیمت بازی پرسپولیس - میلان را تصاحب کرد.

دانا: رافت بزرگترین غنیمت بازی پرسپولیس - میلان را تصاحب کرد. این تصویر نشان می دهد او چطور مالدینی را یقه کرده و پیراهنش را گرفته است!