اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس:هوتن،حاتمی را از دست پدرش نجات داد


اگر از امیر قلعه نویی بپرسند در تیمش کدام بازیکن بیش از دیگران مانع پیروزی بر سپاهان شد، احتمالا جوابش فرزاد حاتمی خواهد بود.

تماشا: اگر از امیر قلعه نویی بپرسند در تیمش کدام بازیکن بیش از دیگران مانع پیروزی بر سپاهان شد، احتمالا جوابش فرزاد حاتمی خواهد بود. بازی که تمام شد قلعه نویی وارد زمین شد و در حالی که داد می زد با دست به فرزاد حاتمی اشاره کرد. عکس ها نشان می دهد که سرمربی استقلال چه اندازه برافروخته بوده. فرزاد حاتمی متهم است که در دقایقی که به زمین آمد، چند توپ را در نزدیکی دروازه سپاهان از دست داد.

او همچنین چند بار در دقایق پایانی با اصرار بر نگه داشتن توپ، فرصت حمله را از تیمش گرفت. با وجود فریادهای قلعه نویی، حاتمی سرش را پایین انداخته بود و چیزی نمی گفت اما شاید ترس از واکنش احتمالی او باعث شد که هوتن، پسر امیر قلعه نویی وارد زمین شود، دست فرزاد را بگیرد و از پدر عصبانی اش دورش کند.

این اولین بار نیست که قلعه نویی پیش از رفتن به رختکن، بازیکنانش را با روش مرسوم خودش و در مقابل تماشاگران و دوربین های متعدد محاکمه می کند. محاکمه ای که در آن اغلب متهم فرصتی برای دفاع از خود پیدا نمی کند.

هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد

هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد

هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد

هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد

هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد

هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد


ویدیو مرتبط :
عکس العمل به موقع شناگر را از دست تمساح نجات داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات لاك پشتی كه یكی از باله هایش را از دست داد + عکس



 

 

نجات لاك پشت

 

رسانه های استرالیا اعلام كردند كه یك لاك پشت دریایی پس از آن كه یكی از باله هایش را از دست داد، به طرز معجزه آسایی به زندگی بازگشت.


به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یكی از كارشناسان آكواریوم منطقه «سیدنی» در استرالیا در این باره به رسانه های رسمی این كشور عنوان كرد: در سال ۲۰۰۹ میلادی به دلیل شدت عفونت مجبور شدیم یكی از باله های این لاك پشت سبز رنگ دریایی را كه به ساحل نشسته بود، قطع كنیم.

 

پس از آن مدت ها طول كشید تا حیوان وزن و سلامت اولیه خود را به دست آورد.

 

به گزارش ایسنا، این مقام مسئول آكواریوم «سیدنی» در استرالیا در ادامه به روزنامه دیلی میل یادآور شد: تلاش می كنیم تا این حیوان را كه هم اكنون سالم به نظر می رسد به حیات وحش و مكان اصلی زندگی اش بازگردانیم./خبرگزاری ایسنا