اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: هدیه روحانی به‌ دختر یک جانباز


رییس جمهور در تداوم سنتی پسندیده با حضور در منزل جانباز سرافراز ۷۰ درصدی دفاع مقدس سید جلال روغنی نیری، با این جانباز و خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار صمیمی رئیس جمهور عروسکی به عنوان هدیه به دختر این جانباز داد.

تابناک: رییس جمهور در تداوم سنتی پسندیده با حضور در منزل جانباز سرافراز ۷۰ درصدی دفاع مقدس سید جلال روغنی نیری، با این جانباز و خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار صمیمی رئیس جمهور عروسکی به عنوان هدیه به دختر این جانباز داد.


ویدیو مرتبط :
دیدار حسن روحانی با جانباز قطع نخاعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای عاشقی یک سرباز جانباز انگلیسی به یک دختر راننده رالی +عکس



ماجرای عاشقی یک سرباز جانباز انگلیسی به یک دختر راننده رالی +عکس
به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این سرباز 29 ساله انگلیسی "تام نیت وی" نام دارد که دو پا و یک دست خود را در افغانستان از دست داده است. او اخیرا علاقه شدیدی به یک راننده مسابقات رالی به نام "راشل پیترسون" 24 ساله پیدا کرده است که آنها را به یک سوژه رسانه ای تبدیل کرد.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی
وی میگوید به محض اینکه برای اولین بار این دختر را دیدم احساس کردم او همان دختر رویاهای من است و با خودم فکر کردم باید من کارش باشم. اما اکنون گاهی فکر میکنم دختر زیبایی مثل او کنار من به کجا خواهد رسید. اما زمانیکه کنار او هستم هیچ نقصی در خود احساس نمیکنم.
او در یک انفجار در سال 2008 در افغانستان دو پا و یک دست خود را از دست داد و ماهها طول کشید تا بتواند با اندامهای  مصنوعی خود را به زندگی عادی بازگرداند.او میگوید همیشه به این مسئله فکر میکردم که آیا زنی پیدامیشود که مرا با این اندامهای مصنوعی دوست داشته باشد و عاشق من باشد.
آنها در یک مسابقه رالی که توسط یک موسسه خیریه نظامی برگزار میشد با هم آشنا شدند. راشل در این رابطه میگوید : من از همان ابتدای ملاقات به او علاقه مند شدم اما همیشه نگران بودم که او تصور کند از روی ترحم به او نزدیک میشوم.
او اضافه میکند : تام با همه مردانی که سابقا دیده ام فرق دارد .او باعث شده است هر مرد دیگری در نظر من کسل کننده به نظر برسد.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

منبع:pardad.ir