اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مواجهه مسجد جامعی با خانواده آواره


احمد مسجدجامعی دیروز در جریان تهرانگردی هفتگی با خانواده ای که به دلیل عدم پرداخت اجاره منزل آواره شده بود برخورد کرد.

فرارو: احمد مسجدجامعی دیروز در جریان تهرانگردی هفتگی با خانواده ای که به دلیل عدم پرداخت اجاره منزل آواره شده بود برخورد کرد.
 
مسجد جامعه دیروز از منطقه 7 تهران بازدید کرد؛ وی در ادامه بازدید خود از این منطقه با خانواده‌ای گفتگو کرد که متاسفانه به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره خانه کلیه اسباب و وسایل منزل خود را در خیابان داشت و به گفته خود دو روز است به همراه خانواده در خیابان زندگی می کند.
 
سرپرست این خانوار بازنشسته آموزش و پروش است که سال 42 لیسانس بیولوژی خود را گرفته و در مبارزات سیاسی قبل از انقلاب نیز نقش داشته است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران پس از گفتگو با این شخص دستور ساماندهی موقت این خانواده تا بررسی و پیگیری مطالبات آنان را داد.



















ویدیو مرتبط :
مسجد جامعی در پویش من خانواده ام را دوست دارم شرکت کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسجد جامعی و اسکلت 7 هزار ساله +عکس


عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با کاشف اسکلت هفت هزار ساله وی را کریستف کلمب تهران نامید.

فرارو: عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با کاشف اسکلت هفت هزار ساله وی را کریستف کلمب تهران نامید.

احمد مسجد جامعی روز جمعه در سی و هشتمین برنامه تهران گردی با حضور در خیابان مولوی از اسکلت هفت هزار ساله تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید مهسا وهابی کارشناس ارشد باستان شناسی را که با ردیابی سفال های اطراف اسکلت، کاوشگران را به این سمت جلب کرده بود را کریستف کلمب شهر تهران نامید.

مسجد جامعی، تمدن چشمه علی را همزمان با یافته های این اسکلت دانست و گفت: این مکان قدیمی ترین سکونت گاه شهر تهران محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقرر شده است که این مکان تبدیل به سایت گردشگری تهران شود تا بدون جابه جای این اسکلت شهروندان تهرانی با تاریخ گذشته خود آشنا شوند.

مسجد جامعی و اسکلت 7 هزار ساله +عکس

مسجد جامعی و اسکلت 7 هزار ساله +عکس

مسجد جامعی و اسکلت 7 هزار ساله +عکس

مسجد جامعی و اسکلت 7 هزار ساله +عکس

مسجد جامعی و اسکلت 7 هزار ساله +عکس