اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: محمود احمدی نژاد در حرم امام (ره)


محمود احمدی‌نژاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمود احمدی‌نژاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

در این مراسم برخی از اعضای دولت سابق از جمله غلامحسن الهام، محمدرضا رحیمی، حمید بقایی، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی و مرتضی تمدن نیز حضور داشتند.



























ویدیو مرتبط :
محمود احمدی نژاد در حرم حضرت زینب (س)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: محمود احمدی‌ نژاد در حرم امام (ره)


محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور برای ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی وارد مرقد مطهر امام خمینی(ره) شد.

فرارو: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور برای ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی وارد مرقد مطهر امام خمینی(ره) شد.

در این مراسم برخی از اعضای هیئت دولت سابق و نزدیکان احمدی‌نژاد وی را همراهی می کردند. چهره‌هایی همچون شمس‌الدین حسینی٬ محمدرضا میرتاج‌الدینی٬ علی‌اکبر جوانفکر٬ عبدالرضا شیخ‌الاسلام٬ حمیدرضا بقایی٬ مرتضی تمدن و روح‌الله احمدزاده از جمله چهره‌هایی بودند که به حرم امام راحل آمدند.

احمدی‌نژاد در حرم امام(ره) + تصاویر

احمدی‌نژاد در حرم امام(ره) + تصاویر

احمدی‌نژاد در حرم امام(ره) + تصاویر

احمدی‌نژاد در حرم امام(ره) + تصاویر