اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس روز: «مهدی یراحی» در کودکی


مهدی یراحی (متولد 23 آبان 1360 در اهواز) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، کیبورد و گیتار ایرانی است.

شبکه ایران: مهدی یراحی (متولد 23 آبان 1360 در اهواز) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، کیبورد و گیتار ایرانی است.

 او آموختن موسیقی را در جوانی و نزد علی کسرائی شروع کرد؛ در سال 1379 به تهران مهاجرت کرد و در همان سال، اولین آلبومش را به وزارت ارشاد سپرد. این آلبوم مجوز نگرفت و هیچ‌گاه منتشر نشد.

آلبوم‌های بعدی او در سال‌های 1381 و 1383 سرنوشت مشابهی داشتند. او در زمستان 1385، کار بر روی آلبوم جدیدش را آغاز کرد. این آلبوم در سال 1390، با نام «منو رها کن» منتشر شد. از مهم‌ترین همکاران یراحی می‌توان از احسان علیخانی، سیروان خسروی و روزبه بمانی نام برد.

یراحی با اجرای تیتراژ «ماه عسل» به شهرت رسید و با بازخوانی ترانه «علی مودک» (ساخته کاظم الساهر) که یکی از ترانه‌های قدیمی عراقی است؛ در خوزستان به محبوبیت فراوان دست یافت.


ویدیو مرتبط :
مهدی یراحی :کلیپی از عکس های سانس دوم کنسرت 13بهمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: کودکی احسان علیخانی