اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: خواننده رپ هم به کمک زندانیان آمد


خواننده موسیقی های رپ و هنرمند نام آشنا "یاسین بی" برای نشان دادن اعتراض خود به شرایط زندانیان گوانتانامو روی صندلی نشست و دست های خود را بست و دوستان خود را مجبور کرد تا لوله غذا را از راه بینی به درون بدن او منتقل کنند.

جام نیوز: خواننده موسیقی های رپ و هنرمند نام آشنا "یاسین بی" برای نشان دادن اعتراض خود به شرایط زندانیان گوانتانامو روی صندلی نشست و دست های خود را بست و دوستان خود را مجبور کرد تا لوله غذا را از راه بینی به درون بدن او منتقل کنند. زندانیان گوانتانامو که اعتصاب غذایی کرده اند از راه بینی غذا داده می شوند.

او که از این صحنه در آورد و وحشتناک فیلم برداری کرده بود فیلم را در یوتیوب قرار داد و به نوعی اعتراض خود را به گوش سازمان های حقوق بشری به خاطر شرایط بد زندانیان گوانتانامو رساند. او پیش از این نیز راهپیمایی های اعتراض آمیزی را به حمایت از زندانیان گوانتانامو سازمان دهی کرده بود.

"یاسین بی" در توصیف این عمل دردناک گفت: وقتی لوله غذا را از راه بینی به درون شکم من منتقل کردند احساس بسیار بدی به من دست داد و گویی لوله ای را درون مغز من فرو می کردند.

دیلی میل در ادامه نوشت: در حال حاضر 106 نفر در زندان گوانتانامو به خاطر شرایط بد زندان در حال اعتصاب غذایی هستند و "یاسین بای" برای همدردی با این افراد دست به این کار زده است زیرا 45 نفر از این افرادی که اعتصاب کرده اند توسط ماموران زندان  با بستن دست و سر آنها با لوله از راه بینی، غذا داده می شوند.

















ویدیو مرتبط :
عکس العمل سایمون از شرکت کننده خواننده رپ!!:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین زن سعودی که خواننده رپ شد+عکس



اولین زن سعودی که خواننده رپ شد+عکس

مسابقه‌ای تحت عنوان Arabs Got Talent در حال برگزار شدن در جهان عرب است. در جدید‌ترین قسمت این مسابقه که شب گذشته از شبکه‌های ماهواره‌ای عرب زبان پخش شد، زنی سعودی بنام «می‌منضور» روی صحنه آمد و خود را اولین زن خواننده رپ در کشورش معرفی کرد/آفتاب

 می‌منضور,زن سعودی,خواننده ,عکس زن سعودی,عکس می‌منضور, اخبار جالب