اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: بچه‌ شیطون و قفل شدن در ماشین!


صبح دیروز در حوالی خیابان حافظ در تهران، پدر و مادری که همراه دو فرزند خود سوار خودروی شخصی‌شان بودند در یکی از کوچه‌ها خودروی خود را پارک می‌کنند اما به محض پیاده شدن پدر و مادر، دختربچه خردسال، شاسی قفل در ماشین را فشار می‌دهد و درها قفل می‌شود.

خبرگزاری فارس: صبح دیروز در حوالی خیابان حافظ در تهران، پدر و مادری که همراه دو فرزند خود سوار خودروی شخصی‌شان بودند در یکی از کوچه‌ها خودروی خود را پارک می‌کنند اما به محض پیاده شدن پدر و مادر، دختربچه خردسال، شاسی قفل در ماشین را فشار می‌دهد و درها قفل می‌شود.

سوئیچ، داخل خودرو باقی مانده بود و پدر و مادر از این اتفاق شوکه شده بودند و به هر بهانه‌ای سعی می‌کردند که دختربچه را به سمت قفل در ماشین بکشانند و به آن بفهمانند تا در را باز کند اما بچه شیطون که فکر می‌کرد پدر و مادر در حال بازی با او هستند می‌خندید و به حرف‌های آنها هیچ توجهی نمی‌کرد.

نگرانی مادر بیشتر از این بود که دختربچه یک ساله، برادر چند ماهه‌اش را گاز نگیرد و تا دختربچه به سمت صندلی برادرش حرکت می‌کرد با صدای بلند صدایش می‌کرد و تلاش داشت تا جایی که می‌تواند تا زمان رهایی فرزندانش از داخل ماشین قفل شده، آسیبی به هیچ کدام نرسد.

بالاخره با گذشت حدود 45 دقیقه از ماجرا و جمع شدن مردم، با آتش‌نشانی تماس گرفته شد و با کمک نیروهای آتش‌نشان قفل‌های در خودرو باز شد و مادر فرزندان خود را در آغوش گرفت.





















ویدیو مرتبط :
بوس کردن بچه شیطون با بچه خجالتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر آمریکایی بچه اش را با ماشین عوض کرد*عکس



اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز ایران,خبر حوادث

"ان کامینسکی" 30 ساله، در حالی در سوپرمارکتی در فلوریدا، دستگیر شد که متهم است که فرزند خود را با ماشینی نقره‌ای رنگ در سال 1999 معامله کرده و آن ماشین را هم به قیمت800 دلار فروخته است.

به گفته مقامات، وی فرزند 4 ساله خود را کنتاکی معامله کرده است و پس از دستگیری به اتهام قاچاق انسان، به پلیس کنتاکی تحویل داده شد.وی که با قرار 50 هزار دلاری در زندان می‌باشد روز جمعه باید در دادگاه حاضر شود.زوجی که این فرزند را نیز خریداری کردند،به دلیل قاچاق انسان دستگیر شده‌اند.

مادربزرگ این کودک، می‌گوید که عروسش "کامینسکی"، فرزند خود را برای بدست آوردن ماشین، معامله کرده است.به گزارش دلیل میل، دو فرزند دیگر خانم کامینیسکی، اکنون در اختیار اداره کودکان و خانواده برای مراقبت قرار گرفتند.در صورت اثبات اتهام این زوج به قاچاق انسان، مجازات آن، 20 سال زندانی می‌باشد.... /جام نیوز