اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: «امیر تتلو» به صدا و سیما رفت


امیر تتلو با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبكه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن كه خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه!

 
 
 
 
 صبح بخیر: امیر تتلو با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبكه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن كه خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه!

 راستش من فك میكردم اصلا رام ندن اما هم خیلى با حال و محترم بودند و هم ویدئورو تحویل دادم و هم نامه ى درخواست پخش نوشتم اینه كه واقعا ممنونم از مسئولین شبكه سوم سیما.

عکس: «امیر تتلو» به صدا و سیما رفت


ویدیو مرتبط :
امیر تتلو در صدا سیما جریان فوتبالیست شدن 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر تتلو به صدا و سیما رفت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیرتتلو

امیر تتلو خواننده زیر‌رمینی موسیقی پاپ باز هم دست به یک کار عجیب زد.

او پس از انتشار قطعه‌ی «صاحب» در فضای مجازی به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته و  کلیپ این آهنگ را برای پخش از تلویزیون تحویل کارکنان این سازمان داده است.

تتلو این خبر را در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته که در قسمت تامین برنامه‌ی شبکه سوم سیما، کارکنان این بخش با احترام با این خواننده رفتار کرده‌اند.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیرتتلو

او در این پیام توشته: «خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبكه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن كه خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فك میكردم اصلا رام ندن اما هم خیلى با حال و محترم بودند و هم ویدئورو تحویل دادم و هم نامه ى درخواست پخش نوشتم اینه كه واقعا ممنونم از مسئولین شبكه سوم سیما.»

اخبار فرهنگی وهنری - خبرآنلاین