اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیخانی و کلاه قرمزی نوروز 92 در تلویزیون


«علی بخشی زاده»، مدیر شبکه دو سیما درباره برنامه های این شبکه در ایام نوروز گفت: «اجرای ویژه برنامه نوروزی شبکه دو سیما قطعی شده و امسال نیز مانند سال گذشته «احسان علیخانی» اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت.

تماشا: «علی بخشی زاده»، مدیر شبکه دو سیما درباره برنامه های این شبکه در ایام نوروز گفت: «اجرای ویژه برنامه نوروزی شبکه دو سیما قطعی شده و امسال نیز مانند سال گذشته «احسان علیخانی» اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت. برنامه ریزی ها برای اجرای این برنامه آغاز شده و تصمیم داریم سال 92 برنامه ای جدیدتر و متنوع تر از نوروز 91 روی آنتن ببریم.»

احسان علیخانی و کلاه قرمزی می آیند

بخشی زاده همچنین درباره سری جدید کلاه قرمزی نیز توضیح داد: «مخاطبان شبکه دو علاقه بسیاری به این شخصیت عروسکی دارند و ما نیز هر سال با این عروسک دوست داشتنی به استقبال مخاطبانمان می رویم. هنوز ضبط سری جدید آغاز نشده است اما تصمیم داریم از نیمه اسفند ماه پخش سری قبلی را آغاز کنیم و بلافاصله از ابتدای نوروز پخش سری جدید را آغاز کنیم.»


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی نوروز ۹۴:بامزه ترین کلاه قرمزی سال های اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوروز 92، بدون کلاه قرمزی در تلویزیون!


تهیه‌کننده‌ی مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» درباره‌ی مراحل آماده‌سازی این مجموعه برای نوروز 92، گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده است، «کلاه قرمزی» مهمان خانه‌ها در نوروز نخواهد شد.

 خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده‌ی مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» درباره‌ی مراحل آماده‌سازی این مجموعه برای نوروز 92، گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده است، «کلاه قرمزی» مهمان خانه‌ها در نوروز نخواهد شد.

حمید مدرسی در گفت‌وگویی کوتاه، درباره‌ی شرایط پیش‌آمده گفت: با توجه به مشکلات مالی و اداری، ساخت این پروژه متوقف شده است و تقریبا منتفی است.



او ترجیح داد فعلا توضیح بیشتری در این زمینه ندهد.

 حدود دو ماه و نیم پیش تولید مجموعه «کلاه قرمزی» انجام شده است.

پیشتر مدیر شبکه دو و مدیر گروه کودک این شبکه پخش «کلاه قرمزی» را در نوروز 92 قطعی دانسته بودند.