اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علاقه مرد به داشتن فرزند زیاد کار دستش داد


شوهرم می‌خواهد به غیر از دو فرزندمان، فرزندان دیگری هم داشته باشد ولی من مخالف هستم چون این موضوع مانع ادامه تحصیلم می‌شود.

فارس:  زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم می‌خواهد به غیر از دو فرزندمان، فرزندان دیگری هم داشته باشد ولی من مخالف هستم چون این موضوع مانع ادامه تحصیلم می‌شود.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* فرزند نمی‌خواهم ولی شوهرم درک نمی‌کند

زن در حضور قاضی با بیان اینکه دو فرزند دارم و دیگر فرزندی نمی‌خواهم، اظهار داشت: شوهرم درک نمی‌کند که دیگر فرزند نمی‌خواهم و دائم به دلیل این موضوع اختلاف و دعوا داریم.

وی ادامه داد: در حال ادامه تحصیل هستم و داشتن فرزند مانع پیشرفتم می‌شود بنابراین درخواست جدایی دارم تا از رفتارهای شوهرم رها شوم.

* شوهرم علاقه زیادی به فرزند دارد

زن بار دیگر در برابر قاضی گفت: شوهرم مانند مردان قدیمی علاقه زیادی به داشتن فرزند دارد ولی من نمی‌توانم آینده‌ام را به خاطر او خراب کنم.

وی افزود: شوهرم باید کمی موقعیت تحصیلی مرا درک کند ولی او ادعا دارد که من فرزند نمی‌خواهم چون می‌خواهم روزی از او جدا شوم.

* رفتارهای شوهرم را تا یک ماه پیش تحمل کردم

زن بیان کرد: رفتارهای شوهرم را تا یک ماه پیش تحمل کردم ولی دیگر نمی‌توانم با این موضوع کنار آمده و درخواست طلاق دارم.

قاضی این شعبه به دلیل عدم حضور مرد و نبود مدارک لازم در خصوص اختلاف زن و مرد، حکمی صادر نکرد و جلسه را پایان داد. 


ویدیو مرتبط :
عشق و علاقه پدر به فرزند؛ بسیار دیدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوتاه آمدن مرد برای ادامه تحصیل زن بالاخره کار دستش داد



 

کوتاه آمدن مرد برای ادامه تحصیل زن بالاخره کار دستش داد

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: ۴ سال درس خواندم تا بتوانم مشغول به کار شوم، شوهرم از ابتدا به دلیل مخالفت با کار کردن در بیرون از خانه، با ادامه تحصیلم مخالف بود و در حال حاضر نیز که تحصیلاتم تمام شده، با کار کردنم مخالف است؛ طلاق می خواهم تا بتوانم بدون محدودیت کار کنم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه حدود ۵ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، اظهار داشت: شوهرم اجازه نمی داد که درس بخوانم ولی بعد از اصرار های من در نهایت راضی شد و در حال حاضر که درسم تمام شده است و می خواهم به سر کار بروم، مخافت می کند.

وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، ادامه داد: می خواهم مشغول کاری شوم که مربوط به تحصیلاتم است ولی شوهرم به دلیل اینکه محیط کارم مردانه است با این موضوع مخالفت می کند.

زن بار دیگر در حضور قاضی این پرونده بیان کرد: از محدودیت های شوهرم خسته شدم و می خواهم بعد از جدایی به تنهایی زندگی کرده و به شغلی که باب میل من است، مشغول شوم و شخصی نباشد که مرا در این خصوص آزار دهد.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه همسرم را طلاق نداده و او باید از درخواستش منصرف شود، عنوان کرد: حاضر نیستم که همسرم مشغول کاری شود، از ابتدا با تحصیل کردن او مخالف بودم چون می دانستم که در نهایت روزی از من درخواست سر کار رفتن را خواهد داشت.

وی افزود: اصلاً فکر نمی کردم که همسرم بتواند پا روی ۵ سال زندگی مشترکمان بگذارد و درخواست طلاق دهد، در واقع این موضوع و درخواست همسرم مرا آزار می دهد.

زن بار دیگر با بیان اینکه باید به سر کار بروم و به نظر شوهرم کاری نداشته و از درخواست طلاقم نیز منصرف نمی شوم، اظهار داشت: می خواهم در یک شرکت کامپیوتری مشغول کار شوم زیرا ۴ سال به خاطر آینده کاریم درس خواندم.

قاضی این شعبه از زن و مرد خواست که گذشت داشته باشند و با هم مصالحه کنند و جلسه را بدون حکمی مبنی بر طلاق به پایان رساند.... / خبرگزارى فارس