اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علاقه مجیدی به حضور در پرسپولیس! +عکس


فرهاد مجیدی سالها قبل در آستانه حضور در پرسپولیس قرار گرفت اما این انتقال انجام نشد.

نامه: فرهاد مجیدی پس از درخشش در بهمن در سال ۷۶ به استقلال پیوست و این در حالی است امیر عابدینی مدیرعامل وقت پرسپولیس نیز به شدت دنبال جذب این بازیکن بود.

کاپیتان امروز آبی ها در سال ۷۸ به راپیدوین اتریش رفت و پس از یک فصل نسبتا ناموفق به ایران بازگشت و در حالی دوباره استقلالی شد که گفته می شود باز هم پرسپولیسی ها او را می خواستند و حتی شایعه شد در توانیر با علی پروین قرارداد داخلی نیز امضا کرد و بعدها نیز این اتفاق را تکذیب نکرد.

رخصت گرفتن وی از استقلالی ها برای پیوستن به پرسپولیس نیز یکی از دلایلی است که پرسپولیسی ها معتقدند شاید اگر توافقات مالی صورت می گرفت مجیدی به اسطوره استقلال تبدیل نمی شد،‌ البته پرسپولیسی ها در این خصوص اعلام کرده اند که او را نخواسته اند و آبی ها نیز از درایت فتح الله زاده در جنگ با قرمزها خبر دادند.

http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000191/nf00191711-1.jpg


ویدیو مرتبط :
عکس های تیمی پرسپولیس با حضور مرحوم هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم جدید زوج دوست داشتنی سینما با حضور ستاره سابق پرسپولیس؛ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,پژمان جمشیدی

 

اخبار فرهنگی - فیلم جدید زوج دوست داشتنی سینما با حضور ستاره سابق پرسپولیس؛ عکس

پژمان جمشیدی كه با حضور در سینما دوباره احیا شده و نشان داده در این حوزه به مراتب بیشتر از فوتبال استعداد دارد، به‌صورت جدی پیگیر نقش‌آفرینی در فبلم‌های مختلف است.

به گزارش جام نیوز، یكی دیگر از كارهایی كه جمشیدی انجام داده و به‌زودی اكران خواهد شد فیلم «شرف خانواده فاضل» است كه نویسندگان آن زوج دوست‌داشتنی سینما یعنی «محراب قاسم‌خانی و شقابق دهقان» هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پژمان جمشیدی

 اخبار فرهنگی - جام نیوز