اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عابدزاده بالاخره در ترکیب پرسپولیس


ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی دوستانه مقابل صدرای مازندران مشخص شد.

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی دوستانه مقابل صدرای مازندران مشخص شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی خود در مازندران در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز به مصاف صدرای مازندران خواهد رفت، از همین رو کاروان پرسپولیسی‌ها ساعت 12 و 30 دقیقه به سمت ورزشگاه قائمشهر حرکت کرد.

پرسپولیسی‌ها در برابر هتل با حدود 500 هوادار مواجه شدند که با خواندن جشن قهرمانی قرمزپوشان را تا ورزشگاه همراهی کردند.

* در حال حاضر هوای مازندران ابری و کمی سرد است، این تغییر آب‌وهوا کمی سرخپوشان را غافلگیر کرده است.

* حدود هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که برخی از آنها به فروش بلیت در این بازی دوستانه در بیرون ورزشگاه اعتراض‌ داشتند.

* بازی پرسپولیس و صدرای قائمشهر از طریق شبکه طبرستان پخش زنده می‌شود.

* بازی امروز در چمن مصنوعی برگزار می‌شود.

* ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس نیز برای بازی امروز مشخص شد. عابدزاده، بنگر، نورمحمدی، حسینی، قاسمی، بهزادی، کفشگری، علی‌عسگر، نوری، کمندانی و حاتمی 11 بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل صدرا هستند.

همچنین شب گذشته نیز جشن تولد فرشاد قاسمی بازیکن پرسپولیس در هتل جشن گرفته شد.

* نیروی انتظامی امروز هم از پرسپولیسی‌ها برای حضور در ورزشگاه حمایت بسیار خوبی داشت که باعث شد قرمزپوشان از آنها تقدیر و تشکر کنند.


ویدیو مرتبط :
پسر عابدزاده در پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم



 

 

 

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم

 

امیدوارم استیل آذین برنده شود

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم

مربی دروازه‌بانان استیل آذین گفت: با وجود اینكه هواداران پرسپولیس در قلب من هستند اما باید دلبستگی‌ام به این تیم را كنار گذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا عابدزاده گفت: خوشبختانه پس از تساوی برابر شاهین كه تیم نمایش خوبی ارائه كرد در حال حاضر نسبت به قبل در شرایط بهتری هستیم و خودمان را برای بازی حساس مقابل پرسپولیس آماده می‌كنیم.

وی افزود: رودر رو شدن من با پرسپولیس سختی خاص خودش را دارد اما من در حال حاضر حرفه‌ای فكر می‌كنم چون با استیل آذین قرارداد دارم و باید علایق و دلبستگی‌هایم به این تیم و هوادارانش كه همیشه به من لطف و محبت داشته‌اند را كنار بگذارم و تا آخرین لحظه به قراردادم متعهد و پایبند باشم و برای موفقیت تیمم تلاش كنم.

عابدزاده درباره رویارویی‌اش با هواداران پرسپولیس نیز گفت: همیشه هواداران پرسپولیس را دوست داشته و دارم. آنها همیشه در قلب من جا دارند و من هر چه دارم از این هواداران است. امیدوارم با یك بازی زیبا و تماشاگرپسند به 3 امتیاز این بازی برسیم.