اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح «عدم آنتن‌دهی» موبایل نمایندگان


عضو هیات رییسه مجلس از بررسی طرحی برای عدم آنتن‌دهی گوشی‌های تلفن همراه نمایندگان در داخل صحن علنی در هیات رییسه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو هیات رییسه مجلس از بررسی طرحی برای عدم آنتن‌دهی گوشی‌های تلفن همراه نمایندگان در داخل صحن علنی در هیات رییسه خبر داد.

حسین سبحانی‌نیا با اشاره به دستور کارهای آینده این هیات گفت: طرحی برای ساماندهی اوضاع داخلی صحن علنی در دستور کار جلسات آینده هیات رییسه مجلس قرار گرفته است که یکی از موارد آن عدم آنتن‌دهی گوشی‌های تلفن همراه نمایندگان در داخل صحن علنی است که تصمیم‌گیری خواهد شد.

 وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از نمایندگان خواهان این هستند که گوشی‌های تلفن همراه در زمان برگزاری جلسات علنی برای تمرکز بیشتر آنها بر امور و قانون‌گذاری، آنتن‌دهی نداشته باشد، این موضوع فعلا به صورت جدی مطرح نیست، اما در دستورکار هیات رییسه مجلس قرار دارد.


عضو هیات رییسه مجلس در همین زمینه افزود: این موضوع نیازمند نظرخواهی از تمامی نمایندگان است، اما از آنجا که ساماندهی امور داخلی صحن علنی بر عهده هیات رییسه است، آن را بررسی خواهیم کرد. سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: ساماندهی امور داخلی مجلس در دستورکار جلسات آینده هیات رییسه مجلس قرار دارد که سازوکارهایی برای آن تعیین خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
10 روش برای بهبود آنتن دهی موبایل آخرین تکنولوژی موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنتن دهی موبایل در تونل های مترو لندن تا المپیک ۲۰۱۲


شهردار لندن تصمیم گرفته است طی یک برنامه بلند پروازانه و پیچیده فنی، تمامی تونل های مترو لندن را تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهد. شرکت چینی HUAWEI پیشنهاد کرده است که تجهیزات این پروژه ۸۱ میلیون دلاری را به رایگان در مترو لندن نصب کند.

اگر پیگیر خبرهای دنیای ورزش باشید، حتما می دانید که قرار است المپیک بعدی، تابستان ۲۰۱۲ در لندن برگزار شود و انگلیس مدتها است مشغول تدارک برنامه های مختلف، جهت آماده شدن برای این مراسم بزرگ است. شهردار لندن تصمیم گرفته است طی یک برنامه بلند پروازانه و پیچیده فنی، تمامی تونل های مترو لندن را تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهد.



شرکت چینی HUAWEI پیشنهاد کرده است که تجهیزات این پروژه ۸۱ میلیون دلاری را به رایگان در مترو لندن نصب کند. این شرکت می گوید که دستگاه ها هدیه میزبان قبلی المپیک به میزبان جدید خواهد بود. البته مطمئنا قرارداد نگهداری این شبکه در طولانی مدت به گونه ای خواهد بود که پاسخگوی این هزینه گزاف باشد. شهردار لندن می گوید که آرزو دارد اپراتورهای انگلیسی این کار را به همین شکل انجام دهند، که البته چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

خب، حالا دیگر حتی در تونل های متروی ۱۴۸ ساله لندن هم «هیچکس تنها نیست»!

منبع : Narenji.ir