اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرحی مفهومی از گلکسی S7 Edge +عکس


گوشی هوشمند Galaxy S6 Edge شباهت بسیار زیادی با طرح کانسپت خود دارد و در واقع، طرح اولیه آن بسیار آینده نگرانه بوده است.

وب‌سایت آی تی رسان: گوشی هوشمند  Galaxy S6 Edge شباهت بسیار زیادی با طرح کانسپت خود دارد و در واقع، طرح اولیه آن بسیار آینده نگرانه بوده است؛ اما تصاویر سه بعدی که توسط وبسایت 3Dfuture منتشر شده از طرح اولیه Galaxy S7 Edge، پا را یک قدم فراتر گذاشته و هر چه بیشتر ما را به آینده سوق می‌دهد؛ همچنین، تغییرات جسورانه در طراحی و تغییر جهت خمیدگی، این اسمارتفون را بسیار زیبا و دوست داشتنی ساخته است!

طرحی مفهومی از گلکسی S7 Edge

مهمترین تفاوت در طراحی این اسمارتفون نسبت به نسل قبلی خود، نحوه قرارگیری حاشیه‌های صفحه نمایش است؛ به صورتی که تغییر جهت خمیدگی، از لبه‌های کناری، به لبه‌های بالا و پایین دستگاه بوده که به آن یک حالت ذوزنقه‌ای جذاب بخشیده  و برداشتنش از روی یک سطح صاف، مانند میز هم آسان‌تر است!

طرحی مفهومی از گلکسی S7 Edge

 3Dfuture،  گوشی هوشمند Galaxy S7 Edge را در برابر آب مقاوم می‌داند و پورت آن را با کاور پوشانده است؛ البته به دلیل پشتیبانی این دستگاه از تکنولوژی شارژ بی‌سیم، نباید نگران باز و بسته کردن دایمی پورت باشید!

طرحی مفهومی از گلکسی S7 Edge

ممکن است این طرح به مرحله ساخت نرسد، اما بسیار زیباست و دوست داریم پرچمدار خمیده سال آینده سامسونگ، به این شکل باشد که در این صورت، طراحی این سری به سمت جدیدی هدایت می‌شود.

طرحی مفهومی از گلکسی S7 Edge


ویدیو مرتبط :
مقایسه گلکسی S8 پلاس و گلکسی S7 Edge

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقیب گلکسی SIIدر راه است+ عکس



شرکت سامسونگ, محصولات جدید سامسونگ, گوشی سامسونگ

 

 

سامسونگ، گلکسی جدید SIII را 3 می، 14 اردیبهشت در لندن رونمایی خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، این شرکت اعلام کرده است که گلکسی جدید می تواند جایگزین مناسبی برای گوشی محبوب گلکسی SIIباشد.

 

سامسونگ از دادن اطلاعات کامل در این زمینه امتناع کرده است و مشخص نیست که آیا این دستگاه جدید، تلفن همراه است یا یک تبلت یا دستگاهی دیگر؛ اما مدعی شده که این محصول می تواند با محصولات اپل رقابت کند.

 

شرکت سامسونگ,محصولات جدید سامسونگ,گوشی سامسونگ

 

 

 

شایعات تأیید نشده در این خصوص حاکی از اینست که دستگاه جدید مدل کامل شده گلکسی SIIاست که صفحه نمایش آن از 4.3 به 4.6 افزایش خواهد یافت. همچنین وجود دوربین 16 مگاپیکسلی و شارژ بی سیم از دیگر ویژگی های این مدل جدید است.

 

شرکت سامسونگ,محصولات جدید سامسونگ,گوشی سامسونگ

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران