اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طبقه دوم کاخ اختصاصی نیاوران تعطیل شد


طبقه دوم کاخ اختصاصی نیاوران به علت انجام پاره ای تعمیرات تا روز جمعه 6 تیرماه تعطیل است.

خبرگزاری مهر: طبقه دوم کاخ اختصاصی این مجموعه تا پایان هفته جاری تعطیل است و بازدیدکنندگان می توانند در این مدت تنها از طبقه اول دیدن کنند.

طبقه دوم کاخ اختصاصی نیاوران، اتاق خواب و استراحتگاه نیمروزی محمدرضا پهلوی، اتاق آرایش و لباس فرح دیبا و همچنین اتاق های فرزندان شاه و ندیمه هایشان را در خود جای داده است.

در گوشة شمال شرقی باغ نیاوران، بنای کاخ نیاوران با مساحتی در حدود 9000 مترمربع در دو طبقه و یک نیم طبقه قرار دارد که در طول 10 سال آخر سلطنت پهلوی دوم و تا واپسین ساعات خروج خانواده پهلوی از کشور محل اصلی سکونت محمدرضا پهلوی و خانواده وی بوده است.

علاقه مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می توانند همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 9 تا 17 به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 18 فعال خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
کاخ نیاوران تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاخ نیاوران تعطیل می شود


همزمان با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران وفادار ایشان در واقعه کربلا، مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران در تاریخ 12 و 13 آبان ماه تعطیل است.

خبرگزاری مهر: همزمان با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران وفادار ایشان در واقعه کربلا، مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران در تاریخ 12 و 13 آبان ماه تعطیل است.

این کاخ همزمان با ایام سوگواری آن حضرت و یاران وفادارشان در تاسوعا و عاشورای حسینی (نهم و دهم محرم) تعطیل است.

مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران تمامی روزهای هفته به جز تاریخ های یادشده و دیگر ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) از ساعت 30/8 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به تاریخ و میراث فرهنگی کشور است و مجموعه تا ساعت 17 فعال است.